Mind Progress Group wzmacnia dział obsługi klienta

dodano: 
27.10.2014
komentarzy: 
0

Szefową działu obsługi klienta w Mind Progress Group została Małgorzata Busz. Będzie sprawowała nadzór nad projektami agencji oraz odpowiadała za rozwój działu i realizację jego strategii. Posiada 8-letnie doświadczenie w branży, wcześniej pracowała w agencji reklamowej Effectica, początkowo jako PR&Account Manager, później jako Account Director. Prowadziła projekty dla takich marek jak Western Union, Cersanit, TAKTO, Lewiatan SA, Eurobasket 2009, ECE (Galeria Łódzka), Intersilesia McBride Polska, Celebrin, czy Pfleiderer. Na objętym stanowisku zastąpiła Jarosława Kołodziejczaka.

Do zespołu dołączył także Konrad Cieślak, który objął stanowisko Account Managera i odpowiada za obsługę bieżących projektów agencji. Doświadczenie zdobywał m.in. w INSPRO, gdzie realizował ogólnopolskie kampanie społeczne, czy jako Account Manager w Infrared Group i Aduma SA. (mb)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin