Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło zapytanie ofertowe na przygotowanie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej poświęconej rozwojowi kompetencji cyfrowych. Do udziału w przetargu zaproszone są agencje kreatywne i reklamowe.
Wybrany podmiot zajmie się opracowaniem koncepcji i realizacją kampanii na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych. Planowana inicjatywa ma na celu budowanie świadomości oraz zmotywowanie Polaków do samodzielnego rozwijania umiejętności w tym obszarze. Kampania ma także wspierać realizację głównych celów Programu Rozwoju Kompetencji Cyfrowych. W związku z tym powinna opierać się na trzech filarach:
- Budowanie świadomości na temat konieczności rozwoju kompetencji cyfrowych, w tym cyberbezpieczeństwa i cyberhigieny, oraz wzbudzenie zainteresowania odbiorców tymi kwestiami;
- Przekonanie odbiorców, że rozwój kompetencji cyfrowych i wiedzy z zakresu cyberbezpieczeństwa i cyberhigieny jest im potrzebny, aby zwiększyć wzrost bezpieczeństwa i jakości życia na co dzień;
- Zachęcenie do samodzielnego i aktywnego rozwoju kompetencji oraz wiedzy w tym zakresie.
Przygotowana oferta powinna zawierać opracowanie koncepcji kampanii oraz planu jej wdrożenia, w tym myśl przewodnią inicjatywy, key visual, zarys strategii, określenie grup docelowych oraz pomysły na aktywacje realizowane w ramach kampanii – wśród których powinny znaleźć się m.in. spoty reklamowe, działania w mediach społecznościowych czy ewentualne współprace z influencerami.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: propozycja realizacji kampanii, propozycja koncepcji materiałów i działań kreatywnych, wysokość prowizji za zakup materiałów i działań kreatywnych oraz cena.
Termin wykonania usługi wynosi dziewięć miesięcy od dnia zawarcia umowy. Realizacja kampanii przewidziana jest na pierwszą połowę 2026 roku.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy. Termin składania dokumentów upływa 22 sierpnia 2025 roku o godzinie 11:00.
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)


