Pod koniec września 2025 roku Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło otwarty przetarg na zakup mediów w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej, poświęconej rozwojowi kompetencji cyfrowych. Budżet to nawet 10 mln zł.
Planowana kampania, która ma zachęcać do rozwijania kompetencji cyfrowych i uczenia się ich przez całe życie, będzie realizowana w pierwszej połowie 2026 roku.
Wybrany dom mediowy zajmie się opracowaniem strategii mediowej, planowaniem kampanii oraz zakupem mediów. Strategia mediowa ma obejmować kompleksowe, zintegrowane działania w różnorodnych kanałach – zarówno online, jak i offline. Poza obowiązkowymi kanałami reklamowymi zainteresowani mogą zaproponować działania niestandardowe, które zwiększą zasięg i efektywność kampanii.
Jak podaje resort, kampania obejmie pięć obszarów tematycznych, odpowiadających różnym aspektom kompetencji cyfrowych, takich jak m.in. cyberbezpieczeństwo.
Przetarg ma charakter otwarty. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać przez platformę w terminie do 28 października 2025 roku do godziny 11:00.
Maksymalny budżet przewidziany na realizację zamówienia wynosi 10 mln zł. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)


