Ministerstwo Finansów ogłasza przetarg na strategię kampanii Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych

dodano: 
13.07.2018
komentarzy: 
0

Ministerstwo Finansów ogłosiło przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach programu Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC).

Wybrana firma ma zająć się opracowaniem strategii kampanii, obejmującej koncepcję działań komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Do jej zadań należeć będzie także określenie grup docelowych oraz opracowanie hasła promocyjnego, pomysłu kreatywnego i scenariusza pięciominutowego filmu informacyjno-promocyjnego (oraz jego 30-sekundowej wersji), a także przedstawienie pomysłu na realizację wideo na kanale popularnego vlogera oraz przygotowanie planu działań public relations.

Jak podaje resort, opracowana strategia ma być punktem wyjścia dla kolejnego przetargu – dotyczącego realizacji zaplanowanej kampanii, której budżet ma wynieść około 1,5 mln złotych.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Oferty można składać do 31 lipca 2018 roku do godziny 12:00.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin