Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej szuka agencji do kampanii PR Światowego Forum Miejskiego

dodano: 
22.02.2022
komentarzy: 
0

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ogłosiło przetarg, w którym wybierze firmę do realizacji kampanii PR 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum WUF 11). Resort przeznaczy na działania 2,56 mln zł netto.

Wybrana agencja ma zająć się przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii public relations 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego, ze szczególnym naciskiem na działania media relations. Kampania ma być „dopasowana do potrzeb grup docelowych, ze szczególnym naciskiem na działania informacyjne i edukacyjne, prowadzone w ścisłej współpracy ze współorganizatorami wydarzenia”. Akcja ma być realizowana w Polsce oraz innych krajach Europy, a jej celem jest zapewnienie jak największej liczby uczestników wydarzenia. Główną grupą docelową będą więc polskie i europejskie media oraz – uzupełniająco – media regionalne ze Śląska i Katowic, a pośrednio ich odbiorcy.

Wśród zadań agencji będą m.in. przygotowanie planu i harmonogramu działań PR, media relations. Wybrana firma będzie również odpowiedzialna za propozycje mediów/audycji/programów/podcastów, ustalenie formy i treści najważniejszych przekazów, bieżący kontakt z redakcjami/dziennikarzami, obsługę social mediów i strony internetowej. Zapewni też resortowi bieżące wsparcie w zakresie działa PR (konsultacja założeń i treści tekstów pisanych przez lub na zlecenie ministerstwa, organizowanie spotkań z mediami itd.).

Światowe Forum Miejskie to wydarzenie poświęcone zagadnieniom miejskim, organizowane przez UN-Habitat, agendę ONZ ds. urbanizacji i osiedli miejskich. Jego współorganizatorami wydarzenia są Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz miasto Katowice.
Forum ma przede wszystkim na celu zwiększanie świadomości i wiedzy na temat zrównoważonej urbanizacji przez „otwartą debatę, wymianę dobrych praktyk i dzielenie się doświadczeniami”. Wydarzenie ma również promować zrównoważony rozwój miast oraz dyskusję nad wyzwaniami miast we współczesnym świecie. W czasie forum wypracowane zostaną rekomendacje dla rządów, regionów i miast, dotyczące polityki miejskiej.

Miasto Katowice będzie gospodarzem 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego w dniach 26-30 czerwca 2022 roku. Hasło przewodnie WUF 11 to „Transforming Our Cities for a Better Urban Future” („Zmieniamy nasze miasta dla lepszej przyszłości”).

Kampania, której dotyczy przetarg, ma być realizowana od dnia podpisania umowy do końca sierpnia 2022 roku lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.

Działania komunikacyjne będą prowadzone w trzech etapach. Pierwszy z nich obejmie czas przed wydarzeniem – od zawarcia umowy do startu forum, drugi to czas trwania wydarzenia, a trzeci to okres po wydarzeniu – od 2 lipca do 31 sierpnia 2022 roku.

Na wybór agencji będą miały wpływ: wstępny plan i harmonogram działań kampanii PR z podziałem na trzy etapy kampanii PR (waga 40), projekt informacji prasowej na temat inicjatywy „Plan Działań dla Miast” jako integralnej części przedsięwzięć związanych z organizacją WUF11 w Polsce (waga 33) oraz cena (waga 27). Umowa będzie obowiązyswać do 31 sierpnia 2022 roku.

Budżet zaplanowanych działań wynosi 2,56 mln zł netto (bez VAT).

Oferty przyjmowane są do 22 marca 2022 roku do 10:00. Więcej informacji na stronie. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin