Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju chce nauczyć młodzież przedsiębiorczości. ministerstwo inwestycji i rozwoju ogłosiło przetarg na opracowanie i realizację kampanii dotyczącej przedsiębiorczości wśród młodzieży z polski wschodniej. jej celem będzie przekazanie uczniom ze szkół ponadpodstawowych wiedzy o rozpoczęciu i prowadzeniu własnego biznesu, oraz kształtowanie ich przedsiębiorczych postaw. akcja ma być wsparta intensywnymi działaniami pr-owymi z wykorzystaniem kanałów komunikacji takich jak prasa, radio, telewizja, social media, blogi, oraz poprzez współpracę z influencerami. szacunkowa wartość zamówienia to 1,121 mln zł netto. wybrana firma ma wykonać zlecenie do 31 sierpnia 2021 roku. oferenci powinni mieć doświadczenie we współpracy z mediami, produkcji filmów oraz porowadzeniu akcji edukacyjnych dla szkół. zamawiający chcą, aby kampanią zajmowało się minimum pięć osób. w zespole powinien się znaleźć m.in. koordynator o co najmniej czteroletnim doświadczeniu w pr-ze, specjalista z dwuletnim doświadczeniem z zakresu pr-u i media relations, twórca gier mobilnych o co najmniej trzyletnim doświadczeniu oraz reżyser co najmniej trzech publicznie dostępnych filmów promocyjnych. oferty można składać za pośrednictwem platformy do 6 sierpnia 2019 roku do godziny 10. zgłaszający się zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości pięciu tysięcy złotych. szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (ak).
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ogłosiło przetarg na opracowanie i realizację kampanii dotyczącej przedsiębiorczości wśród młodzieży z Polski Wschodniej. Jej celem będzie przekazanie uczniom ze szkół ponadpodstawowych wiedzy o rozpoczęciu i prowadzeniu własnego biznesu, oraz kształtowanie ich przedsiębiorczych postaw. Akcja ma być wsparta intensywnymi działaniami PR-owymi z wykorzystaniem kanałów komunikacji takich jak prasa, radio, telewizja, social media, blogi, oraz poprzez współpracę z influencerami.
Szacunkowa wartość zamówienia to 1,121 mln zł netto. Wybrana firma ma wykonać zlecenie do 31 sierpnia 2021 roku.
Oferenci powinni mieć doświadczenie we współpracy z mediami, produkcji filmów oraz porowadzeniu akcji edukacyjnych dla szkół. Zamawiający chcą, aby kampanią zajmowało się minimum pięć osób. W zespole powinien się znaleźć m.in. koordynator o co najmniej czteroletnim doświadczeniu w PR-ze, specjalista z dwuletnim doświadczeniem z zakresu PR-u i media relations, twórca gier mobilnych o co najmniej trzyletnim doświadczeniu oraz reżyser co najmniej trzech publicznie dostępnych filmów promocyjnych.
Oferty można składać za pośrednictwem platformy do 6 sierpnia 2019 roku do godziny 10.
Zgłaszający się zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości pięciu tysięcy złotych.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (ak)