Ministerstwo Pracy poszukuje wykonawcy kampanii za 263 tys. euro

dodano: 
08.05.2013
komentarzy: 
0
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej poszukuje firmy, która zajmie się promocją projektu i produktów „Emp@tia - Platforma komunikacyjna obszaru zabezpieczenia społecznego”. Wartość zamówienia oszacowano na prawie 263 tys. euro netto.

Istotą projektu jest rozbudowa i integracja obecnie funkcjonujących systemów zabezpieczenia społecznego oraz utworzenie platformy komunikacyjnej umożliwiającej udostępnianie i świadczenie usług elektronicznych w Internecie dla osób korzystających z pomocy społecznej.

Cała kampania ma potrwać do 16 grudnia tego roku. Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny za uszczegółowienie koncepcji kampanii wraz z kreacją wizualną, działania public relations, przygotowanie materiałów informacyjnych, mailing, reklamę w prasie, internecie, telewizji i środkach komunikacji miejskiej, działania niestandardowe i przygotowywanie raportów z przebiegu kampanii.

Oferty można składać do 12 czerwca. Będą oceniane z uwzględnieniem ceny brutto (50 proc. pkt), koncepcji kampanii wraz z kreacją wizualną (30 proc.), liczby nośników reklamy oraz działań niestandardowych (po 10 proc.). (ks)

Link do ogłoszenia

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin