niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMisja, która ma znaczenie

Misja, która ma znaczenie

Norbert Kilen wypowiedział się na temat definiowania misji i wartości firmy na łamach Pulsu Biznesu. „Wbrew częstym opiniom, misja to nie tylko hasło, które oprawione w złocone ramy powinno wisieć nad biurkiem prezesa. Zadaniem misji jest skrótowe i czytelne przedstawienie pracownikom, kontrahentom oraz klientom, dlaczego i czym zajmuje się firma” – mówi Kilen.
Ekspert podkreśla, że spisanie misji nie jest wyjątkowo pracochłonne. Dobrze sprecyzowana misja odpowiada na podstawowe, ale kluczowe pytania: jakie potrzeby klientów zaspokajają produkty firmy, co je wyróżnia na rynku i dlaczego klienci mają wybrać właśnie je. Kilen akcentuje też, że „Misja musi odnosić się do rzeczywistych cech firmy i produktów”. Odradza kierowanie się przy określaniu misji wyobrażeniami zarządu, które nie mają odbicia w rzeczywistości. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj