piątek, 19 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościMobilna komunikacja w public relations

Mobilna komunikacja w public relations

Na portalu buzzle.com możemy przeczytać o tym, że warto tworzyć kampanie PR-owskie przy wykorzystaniu komunikacji mobilnej. Jak pisze autorka artykułu, Cataunya Ransom, dzięki telefonii komórkowej można trafić do 1,8 miliarda odbiorców i zwiększyć świadomość danej marki.
Jednak mobilna komunikacja jest wciąż mniej popularna wśród PR-owców niż komunikacja przez Internet. Ransom podaje parę przykładów na to, jak wdrożyć mobilną komunikację do kampanii public relations. Można zakupić domenę, dzięki której tworzy się mobilną stronę www. Mobilna komunikacja daje również możliwość przeprowadzenia ankiety, promocji i bezpośredniego kontaktu z odbiorcą. (ak)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj