Znane są już wyniki II Ogólnopolskiego konkursu Mocni Wizerunkiem 2007. Ma on wyróżniać firmy, które w swoich działaniach komunikacyjnych i wizerunkowych starają się rozwijać postawę odpowiedzialną i zrównoważoną, są wrażliwe i aktywne wobec zdarzeń społecznych.
Pierwsze trzy miejsca przyznano odpowiednio:
– Telewizji CANAL+ – za program edukacji medialnej „Media Starter”,
– Bankowi BPH, za program „BPH dla edukacji”,
– Fundacji bankowej im. Leopolda Kronenberga, za światowy dzień Citigroup dla społeczności.
Przyznano także 5 wyróżnień
– Bankowi BGŻ, za stwarzanie szans dla młodzieży uzdolnionej z niezamożnych rodzin
– Blue Media, za projekty wspierające domy dziecka,
– Creative Media, za projekt „Poznań mój biznes”,
– agencji reklamowej Fresh, za wpieranie utalentowanych artystów,
– PKP, za kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd zależy tylko od Ciebie”.
Coroczny konkurs towarzyszy Kongresowi Public Relations w Rzeszowie. Organizatorami edycji ogólnopolskiej są Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania (WSIiZ) z siedzibą w Rzeszowie, agencja public relations Telma Group Communications z Łodzi, Ideo w Rzeszowie, Super Nowości oraz Radio Rzeszów. (kk)