Modna proekologia

dodano: 
08.02.2008
komentarzy: 
0

W magazynie Marketing&more ukazał się artykuł na temat ekologicznej inicjatywy firmy EDF Energy, głównego dostawcy gazu i elektryczności w Wielkiej Brytanii. Przy pomocy Grupy Euro RSCG koncern stworzył proekologiczną kampanię reklamową „It's not easy to be greek”. Spot promujący kampanię został stworzony ze zlepek starych taśm filmowych. Pojawia się w nim m.in.: logo Igrzysk Olimpijskich w Londynie oraz fragment przemówienia J.F Kennedy'ego na temat zagrożenia katastrofą ekologiczną spowodowaną przez człowieka.

Poza tym EDF Energy zdeklarowała się ograniczyć emisję dwutlenku węgla ze swoich fabryk o 60 proc. Autor artykułu dodaje także, że w Wielkiej Brytanii zapanowała moda na proekologię. Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na skład produktów, ich jakość i ekologiczne opakowanie.(mk)

Źródło:

Marketing&more, Ekologiczny spot ze „ścinków”, mm, 06.02.2008
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin