.

 

Monday powiększyło zespół

dodano: 
04.03.2020
komentarzy: 
0

W lutym 2020 roku pracę w Monday PR rozpoczęło sześć osób – Eliza Ryglewicz, Martyna Zarembska, Michał Kosmaczewski, Konstanty Młynarczyk, Michał Bogacz oraz Magdalena Pierzynowska.

Eliza Ryglewicz objęła stanowisko Communication Managera. Odpowiada za działania z zakresu influencer marketingu oraz komunikacji produktowej i korporacyjnej dla Electronic Arts oraz Intela.

Poprzednio pracowała w Agencji MSL, gdzie wspierała komunikację takich marek jak OPPO Mobile, Netflix, Stripe oraz EUIPO. Z branżą PR związana jest od 2014 roku. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w takich agencjach jak Edelman czy Fleishman Hillard, gdzie wspierała i prowadziła kampanie produktowe i digitalowe dla firm z branży technologicznej, FinTech oraz IT Security. Z wykształcenia jest filozofem.

Eliza Ryglewicz

Michał Kosmaczewski objął nowo utworzone stanowisko Account Executive. Obsługiwać będzie marki Polcom i Gavdi.

Z branżą PR jest związany od trzech lat. Poprzednio pracował w Clue PR, gdzie odpowiadał za komunikację korporacyjną DHL Express i komunikację produktową GTV. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał we wrocławskiej agencji PR Expert, gdzie wspierał zespół m.in. przy obsłudze medialnej tamtejszego portu lotniczego. Jest absolwentem dziennikarstwa ze specjalnością radiowo-telewizyjną na Uniwersytecie Wrocławskim.

Michał Kosmaczewski

Michał Bogacz objął nowo utworzone stanowisko Digital Marketing Managera. Koordynuje działania z zakresu social mediów i digitalu dla Google Polska. Wspiera także bieżące działania new business agencji.

Bogacz wrócił do agencji po ponad dwóch latach – wcześniej pracował w Monday jako Social Media Specialist. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Polsat Games, gdzie odpowiadał za launch stacji i koordynację działań marketingowych, oraz krakowskiej agencji Admind Branding & Communications, gdzie pracował jako Copywriter.

Michał Bogacz

Martyna Zarembska została Art Directorem. Wspiera codzienną pracę działu kreatywnego, tworzy projekty na potrzeby obsługi klientów agencji w zakresie social mediów oraz uczestniczy w tworzeniu koncepcji kreatywnych i key visuali do ofert przetargowych.

Poprzednio przez trzy lata pracowała jako Art Director w Social Leaders – obsługiwała marki takie jak Audi, Carrefour, Microsoft, PayU, Adwokatura Polska, Merck, Galderma, EF Education First i Fundacja Rozwoju Edukacji. Wcześniej w JJ Entertainment pracowała m.in. dla Delloite, Robico, Karmello, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Phinance. Jest absolwentką architektury krajobrazu, którą ukończyła w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Martyna Zarembska

Konstanty Młynarczyk dołączył do agencji jako Copywriter. Na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za tworzenie tekstów dla klientów oraz nadzór serwisów contentmarketingowych współtworzonych przez agencję.

Młynarczyk ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie redaktorskie, które zdobywał w mediach technologicznych i popularnonaukowych. Poprzednio przez siedem lat był redaktorem naczelnym magazynu i portalu CHIP.

Konstanty Młynarczyk

Magdalena Pierzynowska na nowo utworzonym stanowisku Traffic Managera zajmuje się z kolei organizacją pracy i komunikacją działu kreatywnego z pozostałymi zespołami.

Doświadczenie logistyczne oraz koordynacyjne nabyła w trakcie pracy w domu produkcyjnym Grupa Vidoq oraz w firmie konsultingowej BizTech Konsulting.

Magdalena Pierzynowska

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin