Monika Dąbrowska szefem działu komunikacji i marketingu UNICEF Polska

dodano: 
11.03.2019
komentarzy: 
0

Z początkiem stycznia 2019 roku Monika Dąbrowska objęła nowo utworzone stanowisko Marketing Managera w UNICEF Polska. W związku z odejściem Zofii Kwolek, dotychczasowej dyrektor ds. komunikacji i marketingu, od marca 2019 roku przejęła dodatkowo obowiązki szefa działu komunikacji i marketingu. Kwolek pracowała w organizacji od 2005 roku, a w marcu 2019 roku rozpoczęła pracę w fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej jako dyrektorka fundraisingu.

Przed dołączeniem do UNICEF Polska Monika Dąbrowska była związana ze szwajcarską agencją reklamową Staempfli, gdzie odpowiadała za reorganizację działań firmy oraz odświeżenie jej identyfikacji wizualnej. Wcześniej pracowała także w agencji brandingowej Dragon Rouge oraz w agencjach Altavia oraz Martis, w których zajmowała się m.in. rozwojem biznesu, marketingiem, PR-em i programami partnerskimi (Superbrands, Meriarun, ThinkTank, CCIFP). Karierę zaczynała w Galposter, gdzie pracowała przy projektach brandingowych dla takich firm jak Kredyt Bank, Warta, Nordea i PKO BP. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz Szkoły Coachingu Prosperity. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin