.

Monika Witoń pokieruje komunikacją HRK

dodano: 
14.05.2021
komentarzy: 
0

Monika Witoń w połowie kwietnia 2021 roku dołączyła do HRK – polskiej firmy specjalizującej się w doradztwie personalnym i digitalizacji procesów HR. Objęła stanowisko Head of Marketing & PR i pokieruje zespołem komunikacji. Jej funkcja jest nowo utworzona w firmie.

W HRK Witoń będzie odpowiadać za strategię i realizację działań marketingowych offline i online, projekty brandingowe, content marketing oraz relacje z mediami.

Monika Witoń ma ponad dziesięć lat doświadczenia w realizacji działań z zakresu marketingu i PR-u, employer brandingu i CSR-u. Poprzednio pracowała w Grupie Dentsu, gdzie przez ponad sześć lat odpowiadała za realizację projektów z zakresu komunikacji B2B, digital marketingu, media relations i  komunikacji wewnętrznej. Poza tym wspierała zarząd grupy i poszczególnych agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. W ramach działań CSR Dentsu pracowała też przy kampaniach dla sektora NGO, m.in. dla Fundacji ITAKA czy Rak’n’Roll Wygraj Życie!. Była związana także z agencją Isobar, gdzie jako PR Lead wspierała zespoły w działaniach PR realizowanych na rzecz klientów agencji. Doświadczenie zdobywała również w działach komunikacji grupy WPP i K2 Internet, a także w porównywarce cenowej Skąpiec.pl.

Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz studiów podyplomowych z zakresu digital marketingu, a także słuchaczką studiów podyplomowych z zakresu zrównoważonego rozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin