.

MPK we Wrocławiu w spocie pokazało wiadomości od pasażerów

dodano: 
23.11.2021
komentarzy: 
0

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu z okazji światowego Dnia Życzliwości, obchodzonego 21 listopada, zaprezentowało „nietypowy” spot – czytamy na o2.pl.

W nagraniu opublikowanym przez MPK aktorzy recytują hejterskie komentarze, które pojawiają się na profilach spółki w mediach społecznościowych. Czytamy, że przedsiębiorstwo na profilu na Facebooku każdego dnia dostaje nawet kilkadziesiąt wiadomości. „Rozmowy najczęściej dotyczą bieżącego funkcjonowania spółki i przebiegają kulturalnie. Niekiedy są to pytania o aktualne zdarzenia w ruchu drogowym, innym razem pochwały dla kierowców i motorniczych” – podaje źródło za MPK Wrocław. W spocie jednak zaprezentowano nienawistne komentarze. Są wśród nich wiadomości wulgarne i nawołujące do przemocy.

„Jak nie zdaze tam gdzie mam zdążyć to was k… spale”, „Wszyscy z waszej pracy ch… i s… które nie otwierają drzwi gdy przy nich jestem” albo „Nienawidze was k…” – źródło przytacza niektóre przykłady ze spotu.

Tym spotem MPK apeluje o bycie miłym i życzliwym. „Po drugiej stronie ekranu także jest człowiek, ze swoimi emocjami i uczuciami” – podkreśla spółka. MPK przekazuje także, że rozumie wzburzenie pasażerów, a niekiedy podziela nawet ich emocje. „Ale sposób ich wyrażania musi mieć granice” – podkreśla prezes spółki Krzysztof Balawejder. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin