MSL Warsaw rozszerza współpracę z Procter&Gamble

dodano: 
22.10.2013
komentarzy: 
0

MSL Warsaw rozszerza współpracę z Procter&Gamble. Agencja będzie odpowiadać za komunikację korporacyjnej kampanii koncernu jako sponsora Igrzysk Olimpijskich.

W ramach współpracy MSL Warsaw będzie odpowiadać za realizację projektu na polskim rynku, obejmującą relacje medialne, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych oraz komunikację wewnętrzną. Jako regionalny hub, skoordynuje także działania w wybranych krajach Europy Centralnej.

Ze strony agencji projekt koordynuje Małgorzata Majewska, client service director.

W ramach dotychczasowej współpracy z firmą, agencja odpowiadała za PR produktowi m.in. dla takich marek jak Max Factor i Olay. (jl)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin