MSL Warsaw: trzy awanse

dodano: 
19.09.2012
komentarzy: 
1

MSL Warsaw awansowało trójkę swoich konsultantów. Michał Kreczmański objął funkcję account directora w dziale reputation management & corporate communications. W dziale consumer marketing Agnieszka Jurkiewicz, obsługująca m.in. markę Max Factor, awansowała na stanowisko senior account managera, a Magdalena Marzec jest teraz account executivem i pracuje m.in. dla MTV czy Comedy Central.

Kreczmański związany jest z agencją MSL Warsaw od początku 2011 roku. Komunikacją korporacyjną zajmuje się od blisko 7 lat. Kieruje działem reputation management & corporate communications, gdzie nadzoruje działania PR, np. dla dystrybutora IT w Europie firmy Tech Data oraz amerykańskiego koncernu zbrojeniowego Lockheed Martin, producenta wielozadaniowych samolotów F-16. Jest stypendystą The Fund For American Studies oraz absolwentem Podyplomowego Studium Public Relations na UW i PAN.

Jurkiewicz pracuje w ramach działu consumer marketing od 2008 roku. Specjalizuje się w komunikacji marek, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w social mediach oraz programów z zakresu influencer marketingu. Przez wszystkie lata związana z koncernem Procter & Gamble, pracowała ponadto w MSL Warsaw m.in. dla takich klientów, jak: Panasonic, Strauss Cafe, Viacom, Baltic Sea 2020 oraz R3i. Jest absolwentką stosunków międzynarodowych w SGH. W ramach wymiany naukowej studiowała także nauki polityczne na niemieckim Johannes-Gutenberg Universitaet w Moguncji.

Kolejna z awansowanych konsultantów, Magdalena Marzec, pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w agencji eventowej i producenckiej AMC, a następnie w Chrysler Polska w dziale marketingu i public relations. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, studiowała także w Stanach Zjednoczonych na Northeastern University na wydziale Commnications. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
20.09.2012
21:48:48
Konkurencja
(20.09.2012 21:48:48)
Gratulacje :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin