Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
MSZ promuję Polskę za granicą w ramach akcji #DiscoverPoland. 9 czerwca 2020 roku ministerstwo spraw zagranicznych poinformowało o rozpoczęciu kampanii online #discoverpoland. celem akcji jest namawianie obcokrajowców do poznania polski, umożliwienie im odkrywania kraju najpierw w internecie oraz zachęcenie ich do przyjazdu i poznania go na żywo. kampania #discoverpoland ma pozwolić mieszkańom innych państw wirtualnie zapoznać się z zakątkami polski oraz jej kulturą, historią, przyrodą i tradycjami kulinarnymi. akcja prowadzona będzie przez msz przy wsparciu polskich placówek zagranicznych, przede wszystkim instytutów polskich. komunikacja prowadzona będzie w mediach społecznościowych. „za pośrednictwem nowych stron i kampanii zapraszamy do wirtualnej podróży po naszym kraju. chcemy zachęcić odbiorców za granicą do poznania polski i przyjazdu do nas, gdy już będzie to możliwe” – czytamy na stronie msz wypowiedź wiceministra szymona szynkowskiego vel sęka, której udzielil podczas briefingu dla dziennikarzy. z akcją związane jest też zmiana stron internetowych 25 instytutów polskich, które promują kraj za granicą i zachęcają do poznawania go online. jak tłumaczy msz, nowe strony mają nowoczesną, ujednoliconą dla wszystkich instytutów szatę graficzną i nowy adres internetowy na wspólnej domenie instytutpolski.pl. na stronie głównej instytutpolski.pl znaleźć można mapę świata z zaznaczonymi miejscami, w których znajdują się instytuty. w każdą z ikon można kliknąć, aby przenieść się na podstronę danego instytutu. przykładowo, po wybraniu instytutu w nowym jorku użytkownik przechodzi na stronę z najnowszymi informacjami, planowanymi eventami i informacjami o jednostce. znajduje się tam także zakładka, w której odbiorcy mogą poznać polskę przez jej zabytki, kulturę czy edukację. źródło: instytutpolski.pl. w ramach akcji opublikowano także trzy filmy promocyjne. dwa z nich to te same materiały w dwóch wersjach językowych – polskim i angielskim. wiceminister szynkowski vel sęk opowiada w nich o kampanii oraz zmianach na stronie instytutów: „nie jest to tylko zmiana wizerunkowa, kosmetyczna. chcemy, by było to nowe medium upowszechniające ciekawe i ważne informacje o polsce, polakach, naszej kulturze i historii. słowem, wirtualna baza wiedzy o polsce w tym wyjątkowym dla nas wszystkich czasie”. trzecie wideo to spot #discoverpoland. przedstawiono w nim polskie krajobrazy – m.in. naturę w różnych częściach kraju oraz największe miasta, takie jak warszawa czy kraków. (ak). zdjęcie główne: youtube.com/polandmfa.
9 czerwca 2020 roku Ministerstwo Spraw Zagranicznych poinformowało o rozpoczęciu kampanii online #DiscoverPoland. Celem akcji jest namawianie obcokrajowców do poznania Polski, umożliwienie im odkrywania kraju najpierw w internecie oraz zachęcenie ich do przyjazdu i poznania go na żywo.
Kampania #DiscoverPoland ma pozwolić mieszkańom innych państw wirtualnie zapoznać się z zakątkami Polski oraz jej kulturą, historią, przyrodą i tradycjami kulinarnymi. Akcja prowadzona będzie przez MSZ przy wsparciu polskich placówek zagranicznych, przede wszystkim Instytutów Polskich. Komunikacja prowadzona będzie w mediach społecznościowych.
„Za pośrednictwem nowych stron i kampanii zapraszamy do wirtualnej podróży po naszym kraju. Chcemy zachęcić odbiorców za granicą do poznania Polski i przyjazdu do nas, gdy już będzie to możliwe” – czytamy na stronie MSZ wypowiedź wiceministra Szymona Szynkowskiego vel Sęka, której udzielil podczas briefingu dla dziennikarzy.
Z akcją związane jest też zmiana stron internetowych 25 Instytutów Polskich, które promują kraj za granicą i zachęcają do poznawania go online. Jak tłumaczy MSZ, nowe strony mają nowoczesną, ujednoliconą dla wszystkich Instytutów szatę graficzną i nowy adres internetowy na wspólnej domenie instytutpolski.pl.
Na stronie głównej instytutpolski.pl znaleźć można mapę świata z zaznaczonymi miejscami, w których znajdują się Instytuty. W każdą z ikon można kliknąć, aby przenieść się na podstronę danego Instytutu. Przykładowo, po wybraniu Instytutu w Nowym Jorku użytkownik przechodzi na stronę z najnowszymi informacjami, planowanymi eventami i informacjami o jednostce. Znajduje się tam także zakładka, w której odbiorcy mogą poznać Polskę przez jej zabytki, kulturę czy edukację.
Źródło: instytutpolski.pl
W ramach akcji opublikowano także trzy filmy promocyjne. Dwa z nich to te same materiały w dwóch wersjach językowych – polskim i angielskim. Wiceminister Szynkowski vel Sęk opowiada w nich o kampanii oraz zmianach na stronie Instytutów: „Nie jest to tylko zmiana wizerunkowa, kosmetyczna. Chcemy, by było to nowe medium upowszechniające ciekawe i ważne informacje o Polsce, Polakach, naszej kulturze i historii. Słowem, wirtualna baza wiedzy o Polsce w tym wyjątkowym dla nas wszystkich czasie”.
Trzecie wideo to spot #DiscoverPoland. Przedstawiono w nim polskie krajobrazy – m.in. naturę w różnych częściach kraju oraz największe miasta, takie jak Warszawa czy Kraków.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
MSZ promuję Polskę za granicą w ramach akcji #DiscoverPoland. 9 czerwca 2020 roku ministerstwo spraw zagranicznych poinformowało o rozpoczęciu kampanii online #discoverpoland. celem akcji jest namawianie obcokrajowców do poznania polski, umożliwienie im odkrywania kraju najpierw w internecie oraz zachęcenie ich do przyjazdu i poznania go na żywo. kampania #discoverpoland ma pozwolić mieszkańom innych państw wirtualnie zapoznać się z zakątkami polski oraz jej kulturą, historią, przyrodą i tradycjami kulinarnymi. akcja prowadzona będzie przez msz przy wsparciu polskich placówek zagranicznych, przede wszystkim instytutów polskich. komunikacja prowadzona będzie w mediach społecznościowych. „za pośrednictwem nowych stron i kampanii zapraszamy do wirtualnej podróży po naszym kraju. chcemy zachęcić odbiorców za granicą do poznania polski i przyjazdu do nas, gdy już będzie to możliwe” – czytamy na stronie msz wypowiedź wiceministra szymona szynkowskiego vel sęka, której udzielil podczas briefingu dla dziennikarzy. z akcją związane jest też zmiana stron internetowych 25 instytutów polskich, które promują kraj za granicą i zachęcają do poznawania go online. jak tłumaczy msz, nowe strony mają nowoczesną, ujednoliconą dla wszystkich instytutów szatę graficzną i nowy adres internetowy na wspólnej domenie instytutpolski.pl. na stronie głównej instytutpolski.pl znaleźć można mapę świata z zaznaczonymi miejscami, w których znajdują się instytuty. w każdą z ikon można kliknąć, aby przenieść się na podstronę danego instytutu. przykładowo, po wybraniu instytutu w nowym jorku użytkownik przechodzi na stronę z najnowszymi informacjami, planowanymi eventami i informacjami o jednostce. znajduje się tam także zakładka, w której odbiorcy mogą poznać polskę przez jej zabytki, kulturę czy edukację. źródło: instytutpolski.pl. w ramach akcji opublikowano także trzy filmy promocyjne. dwa z nich to te same materiały w dwóch wersjach językowych – polskim i angielskim. wiceminister szynkowski vel sęk opowiada w nich o kampanii oraz zmianach na stronie instytutów: „nie jest to tylko zmiana wizerunkowa, kosmetyczna. chcemy, by było to nowe medium upowszechniające ciekawe i ważne informacje o polsce, polakach, naszej kulturze i historii. słowem, wirtualna baza wiedzy o polsce w tym wyjątkowym dla nas wszystkich czasie”. trzecie wideo to spot #discoverpoland. przedstawiono w nim polskie krajobrazy – m.in. naturę w różnych częściach kraju oraz największe miasta, takie jak warszawa czy kraków. (ak). zdjęcie główne: youtube.com/polandmfa.