.

 

MSZ rozstrzyga konkurs na międzynarodową kampanię PR

dodano: 
10.07.2013
komentarzy: 
0

Ministerstwo Spraw Zagranicznych rozstrzygnęło konkurs na opracowanie projektu kampanii dotyczącej polskiego stanowiska w obszarze polityki klimatycznej. Najwyżej oceniono projekt złożony przez konsorcjum firm Grayling Poland i Grayling Brussels.

W konkursie wzięło udział 6 uczestników. Mieli oni za zadanie opracować pisemny projekt kampanii public relations/public affairs skierowanej do środowiska międzynarodowego i dotyczącej polskiego stanowiska w sprawie polityki klimatycznej. Kampania ma być realizowana głównie w Brukseli i Berlinie, z możliwością prowadzenia dodatkowych działań w Niemczech. Grupą docelową są urzędnicy UE oraz rządu federalnego RFN, dyplomaci, liderzy organizacji pozarządowych i dziennikarze niemieccy oraz akredytowani w Brukseli.

Prace oceniane były przy uwzględnieniu jakości i spójności zaproponowanej kampanii i strategii jej realizacji (34 proc. pkt), oryginalności w podejściu i doborze zaproponowanych narzędzi dotarcia do poszczególnych grup docelowych (33 proc.) oraz spójności zaproponowanego budżetu kampanii (również 33 proc.). (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin