MSZ wybrał dwie agencje do rocznicowej promocji Polski

dodano: 
28.04.2014
komentarzy: 
5

Resort spraw zagranicznych rozstrzygnął przetarg na zagraniczną kampanię promocyjną, nawiązującą do  rocznic przypadających w 2014 roku.

Za działania promocyjne, wykorzystujące 25. rocznicę obalenia komunizmu, 15. rocznicę przystąpienia do NATO i 10. rocznicę przyjęcia do UE, odpowiedzialne będzie konsorcjum agencji Profile i Fleishman-Hillard. Poza nim w postępowaniu wzięło udział konsorcjum firm Grayling i Polska Agencja Prasowa.

Całkowity budżet kampanii - wraz z realizacją - obejmujący wszystkie elementy (w tym wynagrodzenie wykonawcy) MSZ oszacowało na kwotę 2 499 999,60 zł brutto. W zamian resort oczekiwał koncepcji działań PR oraz działań w mediach społecznościowych, ich realizacji oraz ewaluacji. Dodatkowo wybrana firma musi przez cały czas trwania umowy utrzymywać biuro w Wielkiej Brytanii, która będzie kluczowym rynkiem. Pozostałe rynki docelowe to Niemcy, kraje skandynawskie i kraje Beneluksu. (ks)

komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
03.03.2015
11:29:07
Suavek
(03.03.2015 11:29:07)
Cenna wskazówka dla nowicjuszy w chcących pracować dla organizacji państwowych w PL. Ja z wielu powodów od dawna odmawiam na starcie wszelkim organizacjom z sektora finansowanego z naszych podatków i codziennie rano z radością patrzę w lustro:-)
28.04.2014
15:57:26
m.
(28.04.2014 15:57:26)
To nie cud, lecz szara rzeczywistość :(
28.04.2014
14:40:17
zz
(28.04.2014 14:40:17)
jakim cudem wygrywa agencja( Profile), której prezes (p. Szymczak) był członkiem zespołu, który organizował przetarg???
28.04.2014
14:37:51
Rabarbarka
(28.04.2014 14:37:51)
Dlaczego Profile wygrało realizację projektu, jak Szymczak był zespole tworzącym na zlecenie MSZ brief dla agencji stawiających się to przetargu???
28.04.2014
13:06:50
O.o
(28.04.2014 13:06:50)
Taki tłok i Grayling przegrał :(
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin