środa, 10 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMSZ wybrał dwie agencje do rocznicowej promocji Polski

MSZ wybrał dwie agencje do rocznicowej promocji Polski

Resort spraw zagranicznych rozstrzygnął przetarg na zagraniczną kampanię promocyjną, nawiązującą do  rocznic przypadających w 2014 roku.

Za działania promocyjne, wykorzystujące 25. rocznicę obalenia komunizmu, 15. rocznicę przystąpienia do NATO i 10. rocznicę przyjęcia do UE, odpowiedzialne będzie konsorcjum agencji Profile i Fleishman-Hillard. Poza nim w postępowaniu wzięło udział konsorcjum firm Grayling i Polska Agencja Prasowa.

Całkowity budżet kampanii – wraz z realizacją – obejmujący wszystkie elementy (w tym wynagrodzenie wykonawcy) MSZ oszacowało na kwotę 2 499 999,60 zł brutto. W zamian resort oczekiwał koncepcji działań PR oraz działań w mediach społecznościowych, ich realizacji oraz ewaluacji. Dodatkowo wybrana firma musi przez cały czas trwania umowy utrzymywać biuro w Wielkiej Brytanii, która będzie kluczowym rynkiem. Pozostałe rynki docelowe to Niemcy, kraje skandynawskie i kraje Beneluksu. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj