Multi Communications dla Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego

dodano: 
01.02.2012
komentarzy: 
1

Multi Communications nawiązało współpracę z Polskim Towarzystwem Pielęgniarskim. Agencja, wspólnie z firmami z sektora medycznego, zorganizuje Ogólnopolski Kongres Ekspozycji Zawodowej i będzie odpowiadać za jego obsługę PR.

Klient sam zgłosił się do agencji, w wyniku rekomendacji. Umowa ma charakter projektowy. Ze strony agencji prace koordynują: Krzysztof Pilaszek (senior account manager) oraz Anna Małecka (account manager).

Celem kongresu jest ukierunkowanie wspólnych – dla środowiska medycznego i producentów wyrobów medycznych w Polsce – działań rozwiązujących problem ekspozycji zawodowej. Ponadto projekt zakłada poparcie i przyspieszenie wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej, zapewniającej bezpieczne środowisko pracy poprzez zapobieganie zranieniom i ochronę pracowników narażonych na ekspozycję. Kongres odbędzie się w 19 kwietnia 2012 roku. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
01.02.2012
13:07:49
realistka
(01.02.2012 13:07:49)
A to ciekawy komunikat, szczególnie w kontekście artykułu Sochy na temat lobbingu firm farmaceutycznych. Tak sobie spojrzałam na nagłówek i zaczęłam się zastanawiać - jakie drogi przywiodły PTP do agencji PR (jakiejkolwiek, nie, że akurat tej) i jaki budżet gotowa byłaby taka organizacja wydać na obsługę. Na szczęście nie musiałam się z moimi wątpliwościami borykać zbyt długo. Reszta komunikatu praktycznie wyjaśnia sprawę.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin