Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Multi Communications z pięcioma nagrodami w międzynarodowym konkursie PR. prgn best practice awards przyznane. aż 5 statuetek w tym międzynarodowym konkursie, organizowanym przez public relations global network – sieć zrzeszającą niezależne agencje pr z całego świata, powędrowało do multi communications. multi communications wygrało w konkursie prgn best practice awards dwie złote, dwie srebrne i jedną brązową nagrodę. złoto agencja otrzymała w kategoriach:. – kampania społeczna/csr – za projekt dla marki durex „bezwstydnie o…”,. – komunikacja wewnętrzna – za projekt dla volkswagen bank polska „7 kroków do satysfakcji klienta”. z kolei srebro zdobyła za:. – komunikację wewnętrzną – za projekt dla volkswagen bank polska – spotkanie dlapracowników 2011,. – event – za projekt dla marki durex „bezwstydnie o…”. piąty, brązowy laur, multi communications zdobyło w kategorii: digital communications – za wsparcie realizacji projektu muzeum historii żydów polskich – portalu wirtualny sztetl. w konkursie prgn best practice awards łącznie rozdano nagrody w 13 kategoriach za kampanie komunikacyjne, realizowane w ubiegłym roku. do konkursu nadesłano w sumie 120 zgłoszeń z firm należących do sieci prgn, zrzeszającej niezależne agencje pr z całego świata. multi communications to jedyny polski członek prgn. (es).
PRGN Best Practice Awards przyznane. Aż 5 statuetek w tym międzynarodowym konkursie, organizowanym przez Public Relations Global Network – sieć zrzeszającą niezależne agencje PR z całego świata, powędrowało do Multi Communications.
Multi Communications wygrało w konkursie PRGN Best Practice Awards dwie złote, dwie srebrne i jedną brązową nagrodę. Złoto agencja otrzymała w kategoriach:
– kampania społeczna/CSR – za projekt dla marki Durex „Bezwstydnie o…”,
– komunikacja wewnętrzna – za projekt dla Volkswagen Bank Polska „7 kroków
do satysfakcji Klienta”.
Z kolei srebro zdobyła za:
– komunikację wewnętrzną – za projekt dla Volkswagen Bank Polska – Spotkanie dla
pracowników 2011,
– event – za projekt dla marki Durex „Bezwstydnie o…”
Piąty, brązowy laur, Multi Communications zdobyło w kategorii: digital communications – za wsparcie realizacji projektu Muzeum Historii Żydów Polskich – portalu Wirtualny Sztetl.
W konkursie PRGN Best Practice Awards łącznie rozdano nagrody w 13 kategoriach za kampanie komunikacyjne, realizowane w ubiegłym roku. Do konkursu nadesłano w sumie 120 zgłoszeń z firm należących do sieci PRGN, zrzeszającej niezależne agencje PR z całego świata. Multi Communications to jedyny polski członek PRGN. (es)