sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMuzyczny wizerunek Krakowa

Muzyczny wizerunek Krakowa

Gazeta Krakowska zamieściła w piątkowym dodatku Tydzień artykuł dotyczący organizacji koncertów muzyki rozrywkowej na dużą skalę. Władze miasta starają się zmienić wizerunek Krakowa jako miasta hermetycznego względem wszelkich nowych trendów. „(…) Kraków powinien być różnorodny i dlatego obok koncertów muzyki klasycznej, promujemy także nowe projekty (…)” – mówi Stanisław Dziedzic, dyrektor Wydziału Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Urzędzie Miasta Krakowa. Za nadzieję dla Krakowa jako miasta, które będzie gościć coraz więcej międzynarodowych gwiazd, uważa się Live Coke Music Festival – festiwal wyjątkowy na skalę Europy Środkowo-Wschodniej. Na koncertach Jay Z oraz Shaggy’ego, których organizacji podjęła się agencja Alert Media, zgromadziło się więcej gości niż początkowo oczekiwano (ponad 15 tys. fanów). Względy finansowe, jak również brak odpowiedniego miejsca do zorganizowania dużych imprez muzycznych w zamkniętej przestrzeni, powodowały dotychczas, że w Krakowie trudno było o występy gwiazd muzyki rozrywkowej porównywalne do tych, jakie mają miejsce w Warszawie czy Katowicach.  (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł