.

 

Na czym tracą politycy

dodano: 
12.01.2009
komentarzy: 
0

Wiesław Gałązka na łamach Brief.pl zastanawia się, na czym tracą polskie marki polityczne. Autor stwierdza, że w grudniu 2008 wizerunki Jarosława Kaczyńskiego, Bronisława Komorowskiego i Zbigniewa Ziobry ucierpiały najbardziej. Zauważa ponadto, że najwięcej stracił prezes PiS.

Gałązka stwierdza, że Jarosława Kaczyńskiego osłabiła dodatkowo niedyskrecja jego partyjnych towarzyszy, którzy chwalili się przechodzeniem szkoleń medialnych i podkreślali przy tym odporność Kaczyńskiego w tym zakresie. Autor podkreśla jednak, że media nie dociekały szczegółów analogicznych szkoleń, które były udziałem działaczy PO. Stwierdza, że zapewne wystarczała im świadomość, że Donald Tusk zaczyna przypominać polityka klasy międzynarodowej. „Widać, że korzystne dla niego sondaże prawie zatarły traumę wynikająca z przegranej w 2005 roku. Dobór słów, ton głosu, postawa i gesty potwierdzają także, iż stara się sumiennie odrabiać lekcje zadane przez konsultantów PR” – czytamy w artykule. (mk)

Źródło:

www.brief.pl, Na czym tracą polskie marki polityczne?, Wiesław Gałązka, 08.01.2008
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin