Czy, jak przekonuje reporterka TVN CNBC Biznes Polski, PR jest w kryzysie? Na podstawie informacji z badania Fahrentheit PR i wywiadów z ekspertami zajmującymi się PR-em, przytaczanych w materiale, widać, że dla branży public relations przyszłość rysuje się raczej obiecująco.
Z materiału wynika, że coraz częstszym źródłem dochodu dla polskich PR-owców jest współpraca z sektorem publicznym. Potwierdza to brytyjski znawca tematu Peter Chadlington. Zwraca on uwagę na to, że obecnie jest duże zapotrzebowanie na usługi komunikacyjne w procesie prywatyzacji polskich spółek. Rosnąć będzie także popyt na działania e-PR-owskie, mające na celu przyciągniecie do polski zagranicznych inwestorów. Nawet czas kryzysu może być dla branży owocny – w tym roku, jak twierdzi autorka materiału, z usług branży PR-owskiej wyjątkowo chętnie korzystają deweloperzy, banki i sektor finansowy.(ał)


