Z Facebooka w Polsce najczęściej korzystają kobiety i to właśnie one chętniej deklarują zainteresowanie stałymi związkami – wynika z badania Catvertiser.com.
Serwis Catvertiser.com, zajmujący się zarządzaniem kampaniami reklamowymi na Facebooku, zbadał jak Polacy podchodzą do deklaracji miłosnych za pośrednictwem portalu. Jak czytamy, wśród osób, które myślą o weselu, jest aż 83,8 proc. kobiet. To one chętniej podają informacje o statusie. Częściej przyznają się także, że chodzą na randki.
Mężczyźni na Facebooku z kolei częściej określają siebie jako singli i zdecydowanie mniej myślą o małżeństwie. Więcej pań niż panów zdecydowało się na ujawnienie, że są zainteresowane własną płcią. Mężczyźni przyznają, że są zainteresowani płcią przeciwną. „Dane te pochodzą z informacji profilowych użytkowników. Sami je określamy w ustawieniach. Na ich podstawie możemy stwierdzić, że Polacy są dosyć ostrożni w udzielaniu informacji o sobie” – wyjaśnia Oskar Berezowski, analityk mediów społecznościowych w Catvertiser.com. (mw)



