.

 

Na kryzysie nie warto oszczędzać

dodano: 
18.02.2009
komentarzy: 
3

„W kryzysie trzeba mówić prawdę i reagować bardzo szybko na pojawiające się problemy”, tłumaczy Anna Krajewska miesięcznikowi Press. Zdaniem Krajewskiej oraz innych specjalistów ds. PR-u, wypowiadających się na łamach magazynu, w czasie kryzysu warto postawić na komunikację i nie ciąć PR-owskiego budżetu.

Z artykułu wynika, że PR-owcy, zwłaszcza ci znający się na kryzysowym public relations, nie narzekają na brak obowiązków. W obecnej sytuacji bezcenny staje się „jasny, przekaz niczym w tekście do gazety”, twierdzi Piotr Utrata rzecznik banku ING. Wtóruje mu Przemek Mitraszewski, który uważa, że im szybciej powiadomi się opinię publiczną o tym, że sytuacja kryzysowa została przez firmę zauważona i trwa procedura zaradzania jej, tym lepiej. Jego zdaniem chowanie głowy w piasek przez firmy dotknięte kryzysem, to najgorsze z możliwych rozwiązań.

W tekście przeczytać można również o tym, jak z różnymi sytuacjami kryzysowymi radziły sobie takie firmy, jak Sphinx, ING czy Opera TFI.(ał)

Źródło:

Press, Sprzątanie po bałaganie, Monika Gocłowska, 01.02.09, s.92
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
19.02.2009
11:15:33
Anonim
(19.02.2009 11:15:33)
A Malgo to rzeczywiście pełne imię i nazwisko...no brawo... Hehehehhe
18.02.2009
13:05:02
Malgo
(18.02.2009 13:05:02)
Panie Zawiedziony, może się Pan podpisze z nazwiska, bo anonimów na PRoto dostatek.
18.02.2009
11:26:18
Zawiedziony
(18.02.2009 11:26:18)
"Jasny przekaz niczym w tekscie do gazety" - niestety wypowiedz Piotra Utraty to gra pozorow. Jako byly pracownik ING czesto czytalem komentarze Piotra udzielane w prasie odnosnie sytuacji w banku, ktore po pierwsze nie byly jasne, po drugie w sposob oczywisty mijaly sie z prawda. Czesto tez jego slowa wywolywaly zamieszanie wsrod firm z nami wspolpracujacych.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin