.

 

Nadużywanie pijaru

dodano: 
19.09.2008
komentarzy: 
1

Michał Olbrychowski z agencji Euro RSCG Sensors na łamach Home&Market zauważa, że podobnie, jak wśród młodzieży słowo „cool” robiło niegdyś furorę, tak teraz wśród polityków zapanowała moda na „pijar”.

„Pijar”, a za nim jak mantra powtarzane są przez polityków określenia typu „mataczyć”, „degrengolada”, „grupa trzymająca władzę”. Moda na te określenia, zwłaszcza na pierwsze z nich wylansował PiS za czasów Kazimierza Marcinkiewicza, czytamy w tekście. Niestety, zauważa Olbrychowski, o public relations polscy dygnitarze mówią głównie w kontekście czarnego PR-u, czym szkodzą całej branży public relations. A co ciekawe, mylą przy tym PR z reklamą, czego przykładem są wypowiedzi posła Putry z PiS-u na temat reklamy banku z Markiem Kondratem, komentuje autor. (ał)

Źródło:

Home&Market, Michał Olbrychowski, 01.09.08,s.60
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
29.09.2008
20:35:00
LS
(29.09.2008 20:35:00)
Nareszcie ktoś się wypowiedział na ten temat. Wydaje mi się, że wspólne stanowisko w tej sprawie powinny zająć ZFPR i PSPR. Wciskanie ludziom, że PR to mataczenie, szczególnie, w miejscu gdzie świadomość społeczna na ten temat i tak jest niska, raczej nie sprzyja rozwojowi branży.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin