Nagroda dla agencji Weber Shandwick

dodano: 
17.10.2006
komentarzy: 
0

Londyński oddział agencji Weber Shandwick został wyróżniony Wielką Nagrodą Organizacji Narodów Zjednoczonych za kampanię „Help: A Day in the Life”. Została ona zrealizowana we współpracy z organizacją non-profit War Child, która zajmuje się problemami dzieci mieszkających na terenach konfliktów zbrojnych.
Akcja miała zwrócić uwagę na problem dzieci pokrzywdzonych przez wojny. Kampanię wieńczyło wydanie płyty „Help: A Day in the Life”, której sprzedaż była sposobem na zebranie środków na pomoc najmłodszym ofiarom konfliktów zbrojnych.
Po zakończeniu realizacji albumu słuchacze mogli ściągać muzykę z internetu. W ten sposób zgromadzono 400 000 funtów, które zostały przeznaczone na realizację projektów organizacji War Child w Iraku i Demokratycznej Republice Konga.
Wielka Nagroda ONZ jest fundowana przez Departament Informacji Publicznej wraz z Międzynarodowym Zrzeszeniem Public Relations - IPRA. Po raz pierwszy została wręczona w 1990 roku. ONZ wyróżnia w ten sposób najlepsze kampanie public relations prowadzone na rzecz rozwiązania najważniejszych, z punktu widzenia organizacji, światowych problemów.
W ubiegłym roku nagroda została przyznana również Weber Shandwick, za kampanię „Save the North Sea”. Londyński Weber Shandwick i War Child współpracują ze sobą od dwóch lat.
Opis całego projektu można znaleźć na stronie (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin