Nagroda za promocję miast

dodano: 
28.03.2008
komentarzy: 
0

W dzienniku Polska pojawił się artykuł Sylwii Czubkowskiej na temat konkursu Złote Formaty organizowanego w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Do konkursu zostały zgłoszone projekty promocyjne miast zrealizowane w 2007 roku. Jak podaje autorka, 210 projektów ze 103 miast będzie walczyło o nagrodę główną konkursu – 100 tys. zł. Pomysłodawczyni konkursu Anna Proszowska-Sala podkreśla, że „urzędnicy zaczęli doceniać rolę dobrej promocji”. Dodaje także, że odpowiednia strategia promocyjna to nie tylko metoda, by zachęcić do odwiedzin miejscowości turystów lub inwestorów, ale także sposób na współpracę z mieszkańcami.

Czubkowska pisze również, że projekty zostaną poddane ocenie jury. W jego skład weszli specjaliści ds. promocji, eksperci z zakresu budowania marek miast, komunikacji społecznej, marketingowej i przedstawiciele środowisk akademickich. (mk)

Źródło:

Polska, Miasta nie żałują na reklamę, Sylwia Czubkowska, 27.03.2008, s. 10
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin