Najbardziej opiniotwórcze media listopada postawiły na unikalne tematy. Zwycięzcy rankingów wyróżniali się nie tylko największą liczbą cytowań, ale również indywidualnymi zagadnieniami, które okazały się interesujące dla pozostałych mediów – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
Pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło Rzeczpospolitej – media przytaczały jej komentarze po expose premiera Tuska. Druga pozycja należy do Gazety Wyborczej – za Wyborczą podawano doniesienia związane z Marszem Niepodległości. Na podium jest też TVN24 – interesujące dla innych mediów okazały się informacje na temat zakazu wypowiedzi medialnych, jaki został nałożony na księdza Bonieckiego.
Z kolei najczęściej przywoływana stacja radiowa to RMF FM, a najchętniej podawane za nią newsy to ustalenia w sprawie byłego szefa UOP.
Wśród portali internetowych zwyciężył tvn24.pl i również wyróżnił się niepowtarzalnym tematem – rewelacjami na temat możliwego „samouprowadzenia” Krzysztofa Olewnika.


