Najbardziej opiniotwórcze media: śmierć Andrzeja Leppera kontra newsy o celebrytach

dodano: 
28.09.2011
komentarzy: 
0

W sierpniu 2011 roku za najbardziej opiniotwórcze media w Polsce można było uznać Rzeczpospolitą (704) i Gazetę Wyborczą (520). Na kolejnym miejscu wśród najczęściej cytowanych znalazła się TVN24  (281) - informuje Instytut Monitorowania Mediów.

Domniemania w sprawie śmierci Andrzeja Leppera miały wpływ na wyniki cytowań TVPInfo oraz RMF FM, wyniosły również niezalezna.pl na trzecie miejsce zestawienia portali internetowych. Plotki z życia gwiazd i newsy sportowe były popularniejszym tematem przywołań niż zbliżające się wybory parlamentarne.

Wśród pięciu najczęściej cytowanych mediów sierpnia znalazł się Super Express. Tym samym, według założeń badania „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” prowadzonego przez IMM nieprzerwanie od ponad siedmiu lat, SE dołączył do Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej oraz Dziennika Gazeta Prawna jako czołowe medium kreujące poglądy. Powołania na jakie informacje dały Super Expressowi tak wysoki wynik?

Zobacz szczegółowe wyniki badania

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin