Najdroższe marki na świecie:Coca-Cola mocno spada. Google, Microsoft i Walmart na czele

dodano: 
24.03.2011
komentarzy: 
0

Google, Microsoft i Walmart to najdroższe marki na świecie – wynika z najnowszego rankingu The BrandFinance Global 500. Jeden z dotychczasowych liderów – Coca-Cola – zanotował spadek aż o 13 pozycji w stosunku do roku poprzedniego.

Google, którego wartość oceniona została na 44,3 mld dolarów, w ubiegłym roku znajdowało się na drugim miejscu zestawienia. Awans, z piątej pozycji na drugą, zanotowała również wartość marki firmy Microsoft (42,8 mld dolarów). Walmart, zeszłoroczny zwycięzca, w 2011 uplasował się zaledwie na trzeciej pozycji z wyceną w wysokości 36,22 mld dolarów.

Dużym zaskoczeniem okazał się fakt, że koncern Coca-Cola, który w 2010 r. znajdował się na trzecim miejscu wśród najwartościowszych marek świata, w najnowszym zestawieniu nie znalazł się nawet w pierwszej trójce. Zajął 16. miejsce (25,807 mld dolarów). (iw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin