Przedstawiono wyniki przeglądu „Kampanie informacyjne miast polskich” organizowanego przez Związek Miast Polskich. Rozwiązanie konkursu miało miejsce podczas corocznego Spotkania Biur Promocji, które odbywało się w dniach 7 – 8 września w Międzyzdrojach. Do przeglądu zgłoszono 52 kampanie informacyjne z 29 miast; najczęściej dotyczyły one zdrowia i profilaktyki, rozwoju gospodarczego oraz ochrony środowiska. Nagrodzona została kampania z Malborka – „Identyfikacja wizualna znaku promocyjnego miasta”.
Doceniono ją za dobry pomysł i spójność z logotypem. Wyróżnione zostały też dwie kampanie: z Łodzi „Posprzątaj! To nie jest kupa roboty” (za zorganizowanie ciekawych wydarzeń i dobry slogan) oraz z Poznania „Promocja i upowszechnienie cennych pod względem przyrodniczym terenów ekologicznych w Poznaniu”. W konferencji wzięło udział 90 pracowników Biur Promocji, Wydziałów Polityki Gospodarczej i Rozwoju Miasta z 50 miast.