Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 10 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościNajlepsze kampanie informacyjne polskich miast

Najlepsze kampanie informacyjne polskich miast

Przedstawiono wyniki przeglądu „Kampanie informacyjne miast polskich” organizowanego przez Związek Miast Polskich. Rozwiązanie konkursu miało miejsce podczas corocznego Spotkania Biur Promocji, które odbywało się w dniach 7 – 8 września w Międzyzdrojach. Do przeglądu zgłoszono 52 kampanie informacyjne z 29 miast; najczęściej dotyczyły one zdrowia i profilaktyki, rozwoju gospodarczego oraz ochrony środowiska. Nagrodzona została kampania z Malborka – „Identyfikacja wizualna znaku promocyjnego miasta”.
Doceniono ją za dobry pomysł i spójność z logotypem. Wyróżnione zostały też dwie kampanie: z Łodzi „Posprzątaj! To nie jest kupa roboty” (za zorganizowanie ciekawych wydarzeń i dobry slogan) oraz z Poznania „Promocja i upowszechnienie cennych pod względem przyrodniczym terenów ekologicznych w Poznaniu”. W konferencji wzięło udział 90 pracowników Biur Promocji, Wydziałów Polityki Gospodarczej i Rozwoju Miasta z 50 miast.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj