Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Najlepszy rebranding wg Pressa. magazyn press poprosił specjalistów od brand designu o wskazanie najlepszej zmiany identyfikacji wizualnej w ostatnich dwóch latach. zwycięzcą została energa. zadaniem ekspertów jest to strzał w dziesiątkę. koncern energetyczny tylko o pół punktu wyprzedził reserved, u którego najwyżej oceniono funkcjonalności i zasady projektowania. na ostatnim miejscu na podium znalazła się polpharma. kolejne miejsca zajęły hoop i grupa żywiec. specjaliści wskazali także znaki graficzne, które w najbliższym czasie będą potrzebowały zmiany. do tego grona trafiły m.in.: multikino, cepelia, pks, społem, atlas, czy giełda papierów wartościowych. (bs).
Magazyn Press poprosił specjalistów od brand designu o wskazanie najlepszej zmiany identyfikacji wizualnej w ostatnich dwóch latach. Zwycięzcą została Energa. Zadaniem ekspertów jest to strzał w dziesiątkę.
Koncern energetyczny tylko o pół punktu wyprzedził Reserved, u którego najwyżej oceniono funkcjonalności i zasady projektowania. Na ostatnim miejscu na podium znalazła się Polpharma. Kolejne miejsca zajęły Hoop i Grupa Żywiec.
Specjaliści wskazali także znaki graficzne, które w najbliższym czasie będą potrzebowały zmiany. Do tego grona trafiły m.in.: Multikino, Cepelia, PKS, Społem, Atlas, czy Giełda Papierów Wartościowych. (bs)