Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Najnowsza kampania reklamowa Dom Development krytykowana przez internautów. deweloper mieszkaniowy dom development wystartował z nową kampanią reklamową. „nie ma w niej mowy o rozwiązaniach architektonicznych, ani o cenie za metr kwadratowy. jej kluczową myślą jest to, że w dobrych, bo zaprojektowanych w przemyślany sposób miejscach powinni mieszkać dobrzy ludzie. niekoniecznie doskonali, bo takich przecież nie ma, ale dobrzy w potocznym tego słowa znaczeniu”* – czytamy w informacji prasowej firmy. w ramach kampanii stworzono dwa spoty. w jednym z nich wzięła udział aktorka kinga preis, a w drugim pływak bartosz kizierowski. jak firma poinformowała w materiale prasowym, głównymi kanałami dotarcia kampanii są internet, kina i billboardy. akcja spotkała się jednak z negatywnymi komentarzami ze strony internautów. źródło: twitter.com/konradh. źródło: twitter.com/julitapyta. źródło: twitter.com/gadomskal. negatywne opinie na temat kampanii można przeczytać również na facebookowym profilu dom development. pod postem, w którym marka opublikowała spot z udziałem kingi preis, pojawiły się zarzuty, że kampania jest żenująca, niestosowna i gra na emocjach. „jest to najgorsza kampania reklamowa jaką widziałem w swoim całym życiu. za każdym razem gdy widzę billboard, czy spot to czuję zażenowanie. dzięki tej reklamie już wiem, że nigdy nie skorzystam z usług dom development, bo przykrym jest zaufanie firmie, która reklamuje się chorobami dzieci. żenada i wstyd” – napisał jeden z komentujących. marka odpowiedziała na część negatywnych wpisów na facebooku. „nasza kampania przedstawia ludzi, którzy robią coś dobrego dla innych. nie widzimy niczego złego w tym, że bohaterka naszej historii pomaga. uważamy, że o tym trzeba mówić. z takich sytuacji ludzie czerpią dobrą energię i inspiracje” – wyjaśnili pod jednym z postów administratorzy facebookowej strony dewelopera. „chcemy wyraźnie podkreślić, że nigdy nie mieliśmy zamiaru wykorzystywać w naszych działaniach historii chorych dzieci. nasza kampania promuje pozytywne postawy i międzyludzką życzliwość, przedstawiając historie różnych ludzi, którzy czynią dobro – na mniejszą lub większą skalę, każdy na swój sposób. jesteśmy przekonani, że każdym dobrym gestem można zmieniać świat na lepsze, jak choćby w przypadku jednej z bohaterek naszej kampanii, która ostatnio pomagała wrocławskiemu hospicjum. jej historia pokazuje, jak prostym gestem można pomagać innym ludziom” – napisali przedstawiciele firmy w odniesieniu do innego z komentarzy. źródło: facebook.com/domdevelopment. (pp). * pisownia oryginalna. zdjęcie główne: twitter.com/konradh.
Deweloper mieszkaniowy Dom Development wystartował z nową kampanią reklamową. „Nie ma w niej mowy o rozwiązaniach architektonicznych, ani o cenie za metr kwadratowy. Jej kluczową myślą jest to, że w dobrych, bo zaprojektowanych w przemyślany sposób miejscach powinni mieszkać dobrzy ludzie. Niekoniecznie doskonali, bo takich przecież nie ma, ale dobrzy w potocznym tego słowa znaczeniu”* – czytamy w informacji prasowej firmy.
W ramach kampanii stworzono dwa spoty. W jednym z nich wzięła udział aktorka Kinga Preis, a w drugim pływak Bartosz Kizierowski.
Jak firma poinformowała w materiale prasowym, głównymi kanałami dotarcia kampanii są internet, kina i billboardy. Akcja spotkała się jednak z negatywnymi komentarzami ze strony internautów.
Źródło: twitter.com/konradh
Źródło: twitter.com/JulitaPyta
Źródło: twitter.com/GadomskaL
Negatywne opinie na temat kampanii można przeczytać również na facebookowym profilu Dom Development. Pod postem, w którym marka opublikowała spot z udziałem Kingi Preis, pojawiły się zarzuty, że kampania jest żenująca, niestosowna i gra na emocjach.
„Jest to najgorsza kampania reklamowa jaką widziałem w swoim całym życiu. Za każdym razem gdy widzę billboard, czy spot to czuję zażenowanie. Dzięki tej reklamie już wiem, że nigdy nie skorzystam z usług Dom Development, bo przykrym jest zaufanie firmie, która reklamuje się chorobami dzieci. Żenada i wstyd” – napisał jeden z komentujących.
Marka odpowiedziała na część negatywnych wpisów na Facebooku. „Nasza kampania przedstawia ludzi, którzy robią coś dobrego dla innych. Nie widzimy niczego złego w tym, że bohaterka naszej historii pomaga. Uważamy, że o tym trzeba mówić. Z takich sytuacji ludzie czerpią dobrą energię i inspiracje” – wyjaśnili pod jednym z postów administratorzy facebookowej strony dewelopera.
„Chcemy wyraźnie podkreślić, że nigdy nie mieliśmy zamiaru wykorzystywać w naszych działaniach historii chorych dzieci. Nasza kampania promuje pozytywne postawy i międzyludzką życzliwość, przedstawiając historie różnych ludzi, którzy czynią dobro – na mniejszą lub większą skalę, każdy na swój sposób. Jesteśmy przekonani, że każdym dobrym gestem można zmieniać świat na lepsze, jak choćby w przypadku jednej z bohaterek naszej kampanii, która ostatnio pomagała wrocławskiemu hospicjum. Jej historia pokazuje, jak prostym gestem można pomagać innym ludziom” – napisali przedstawiciele firmy w odniesieniu do innego z komentarzy.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Najnowsza kampania reklamowa Dom Development krytykowana przez internautów. deweloper mieszkaniowy dom development wystartował z nową kampanią reklamową. „nie ma w niej mowy o rozwiązaniach architektonicznych, ani o cenie za metr kwadratowy. jej kluczową myślą jest to, że w dobrych, bo zaprojektowanych w przemyślany sposób miejscach powinni mieszkać dobrzy ludzie. niekoniecznie doskonali, bo takich przecież nie ma, ale dobrzy w potocznym tego słowa znaczeniu”* – czytamy w informacji prasowej firmy. w ramach kampanii stworzono dwa spoty. w jednym z nich wzięła udział aktorka kinga preis, a w drugim pływak bartosz kizierowski. jak firma poinformowała w materiale prasowym, głównymi kanałami dotarcia kampanii są internet, kina i billboardy. akcja spotkała się jednak z negatywnymi komentarzami ze strony internautów. źródło: twitter.com/konradh. źródło: twitter.com/julitapyta. źródło: twitter.com/gadomskal. negatywne opinie na temat kampanii można przeczytać również na facebookowym profilu dom development. pod postem, w którym marka opublikowała spot z udziałem kingi preis, pojawiły się zarzuty, że kampania jest żenująca, niestosowna i gra na emocjach. „jest to najgorsza kampania reklamowa jaką widziałem w swoim całym życiu. za każdym razem gdy widzę billboard, czy spot to czuję zażenowanie. dzięki tej reklamie już wiem, że nigdy nie skorzystam z usług dom development, bo przykrym jest zaufanie firmie, która reklamuje się chorobami dzieci. żenada i wstyd” – napisał jeden z komentujących. marka odpowiedziała na część negatywnych wpisów na facebooku. „nasza kampania przedstawia ludzi, którzy robią coś dobrego dla innych. nie widzimy niczego złego w tym, że bohaterka naszej historii pomaga. uważamy, że o tym trzeba mówić. z takich sytuacji ludzie czerpią dobrą energię i inspiracje” – wyjaśnili pod jednym z postów administratorzy facebookowej strony dewelopera. „chcemy wyraźnie podkreślić, że nigdy nie mieliśmy zamiaru wykorzystywać w naszych działaniach historii chorych dzieci. nasza kampania promuje pozytywne postawy i międzyludzką życzliwość, przedstawiając historie różnych ludzi, którzy czynią dobro – na mniejszą lub większą skalę, każdy na swój sposób. jesteśmy przekonani, że każdym dobrym gestem można zmieniać świat na lepsze, jak choćby w przypadku jednej z bohaterek naszej kampanii, która ostatnio pomagała wrocławskiemu hospicjum. jej historia pokazuje, jak prostym gestem można pomagać innym ludziom” – napisali przedstawiciele firmy w odniesieniu do innego z komentarzy. źródło: facebook.com/domdevelopment. (pp). * pisownia oryginalna. zdjęcie główne: twitter.com/konradh.