Marcin Kącki na łamach Nowego Dnia informuje o wynajęciu przez spółkę Międzynarodowe Targi Katowickie specjalisty od poprawy wizerunku. Jest nim Ignacy Krasicki z firmy public relations Art Media. Autor artykułu określa Krasickiego jako „specjalistę od sytuacji kryzysowych” i dodaje: „Jego zadaniem ma być poprawa wizerunku firmy, bo w przeciwnym wypadku targi stracą klientów i grozi im bankructwo”.
Sam Krasicki zaprzecza, że ma się zająć naprawą wizerunku katowickiego przedsiębiorcy. Przyznaje, że zobowiązał się jedynie do przejęcia kontaktów z dziennikarzami. Kącki w swoim artykule zarzuca katowickiej spółce targowej, że skupiła się na naprawie swojego wizerunku, a nie na pomocy poszkodowanym i ich rodzinom. Autor przytacza wypowiedź Żanety Berus, dyrektora handlowego Expomedia, właściciela targów: „Każda duża firma musi dbać o prasę. My także podejmujemy takie działania”.


