NATO zmienia agencję PR

dodano: 
24.08.2015
komentarzy: 
0

Agencje będą odpowiedzialne za obsługę i wsparcie komunikacyjne NATO wśród 28 państw członkowskich. Umowę podpisano na 5 lat – czytamy w holmesreport.com.

Agenda obsługiwała już NATO w 2011 roku, wówczas jednak współpraca miała charakter projektowy. Nowa umowa zakłada „prowadzenie komunikacji zewnętrznej w sposób bardziej efektywny” – czytamy w holmesreport.com. W tych działaniach będzie ją wspierać Engine Group. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji oraz wsparciem w zakresie designu, brandingu, reklamy, marketingu, PR, działań prowadzonych w internecie oraz w social mediach.

Jak informuje z kolei campaignlive.co.uk, wcześniej NATO korzystało z usług M&C Saatchi. (mw)

Źródło:

holmesreport.com, Agenda, Engine Group Partner On NATO Assignment, 23.08.2015/ campaignlive.co.uk, Nato appoints Engine and Agenda for comms support over next five years, Kate Magee, 21.08.2015
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin