Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Nauczyciele wzięli udział w kolejnej edycji kampanii „Ciało obce”. w maju 2025 roku wystartowała druga odsłona kampanii „ciało obce” realizowanej przez fundację sexedpl we współpracy z ancymony (*ancy). tym razem inicjatywa z zakresu edukacji seksualnej skierowana jest do nauczycieli. w ramach akcji organizatorzy przygotowali materiały edukacyjne i gotowe scenariusze lekcji. podczas gdy pierwsza odsłona kampanii miała charakter ogólny i skupiała się wokół edukacji seksualnej oraz poznawania własnego ciała, tym razem głównymi odbiorcami są pedagodzy. jak przekazują inicjatorzy, „mówimy wprost do nauczycieli, za pośrednictwem osób, które same uczą, a problemy, o których mowa w kampanii, znają z autopsji”. główny przekaz tej edycji brzmi: „jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!”. okazuje się bowiem, że chociaż na rynek trafiają kolejne podręczniki, to programy nauczania w dalszym ciągu pełne są informacji o kwestiach dość odległych dla współczesnych nastolatków, podczas gdy ich własne ciało wciąż pozostaje „obce”. nauczyciele właściwie nie mają do dyspozycji materiałów do uczenia o ciele, emocjach, dojrzewaniu czy relacjach. sexedpl w ramach akcji „lekcje bez tabu” bezpłatnie udostępnia rzetelne i sprawdzone scenariusze lekcji, które zostały opracowane przez ekspertów. wszystkie materiały dostępne są na stronie lekcjebeztabu.pl. „scenariusze »lekcji bez tabu« zostały przetestowane przez naszych nauczycieli i ambasadorów w dziesiątkach szkół, a tysiące pobranych skryptów świadczą o realnej potrzebie wsparcia” – podkreśla martyna wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca w fundacji sexedpl. „pozostajemy do dyspozycji nauczycielek i nauczycieli, którzy na stronie mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertami fundacji” – dodaje. do udziału w kampanii zaproszono znanych nauczycieli i edukatorów działających w internecie: przemka staronia, tosię kopyt, basię pietruszczak, huberta pajączkowskiego oraz anetę korycińską (znaną również jako baba od polskiego). kampanię promuje spot, który powstał w jednym z warszawskich liceów. całość została nakręcona kamerą z ręki, inicjatorom akcji zależało bowiem na tym, by film był autentyczny i mocno osadzony w szkolnych realiach. materiał pojawi się w również w formatach youtube shorts, meta reels i stories oraz na tiktoku. za reżyserię odpowiada leo gordienko. dodatkowymi elementami komunikacji będą reklamy z wizerunkami bohaterów kampanii, które pojawią się nie tylko w mediach społecznościowych, lecz także na portalu librus szkoła. wsparciem digitalowym będzie także kampania search oraz kampania programmatic. w ramach działań offline zaplanowano wysyłkę wydrukowanych scenariuszy do wybranych szkół. (kn).
W maju 2025 roku wystartowała druga odsłona kampanii „Ciało obce” realizowanej przez fundację SEXEDPL we współpracy z Ancymony (*ancy). Tym razem inicjatywa z zakresu edukacji seksualnej skierowana jest do nauczycieli. W ramach akcji organizatorzy przygotowali materiały edukacyjne i gotowe scenariusze lekcji.
Podczas gdy pierwsza odsłona kampanii miała charakter ogólny i skupiała się wokół edukacji seksualnej oraz poznawania własnego ciała, tym razem głównymi odbiorcami są pedagodzy. Jak przekazują inicjatorzy, „mówimy wprost do nauczycieli, za pośrednictwem osób, które same uczą, a problemy, o których mowa w kampanii, znają z autopsji”.
Główny przekaz tej edycji brzmi: „Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!”. Okazuje się bowiem, że chociaż na rynek trafiają kolejne podręczniki, to programy nauczania w dalszym ciągu pełne są informacji o kwestiach dość odległych dla współczesnych nastolatków, podczas gdy ich własne ciało wciąż pozostaje „obce”. Nauczyciele właściwie nie mają do dyspozycji materiałów do uczenia o ciele, emocjach, dojrzewaniu czy relacjach.
SEXEDPL w ramach akcji „Lekcje bez tabu” bezpłatnie udostępnia rzetelne i sprawdzone scenariusze lekcji, które zostały opracowane przez ekspertów. Wszystkie materiały dostępne są na stronie lekcjebeztabu.pl. „Scenariusze »Lekcji bez tabu« zostały przetestowane przez naszych nauczycieli i ambasadorów w dziesiątkach szkół, a tysiące pobranych skryptów świadczą o realnej potrzebie wsparcia” – podkreśla Martyna Wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca w Fundacji SEXEDPL. „Pozostajemy do dyspozycji nauczycielek i nauczycieli, którzy na stronie mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertami fundacji” – dodaje.
Do udziału w kampanii zaproszono znanych nauczycieli i edukatorówdziałających w internecie: Przemka Staronia, Tosię Kopyt, Basię Pietruszczak, Huberta Pajączkowskiego oraz Anetę Korycińską (znaną również jako Baba od polskiego).
Kampanię promuje spot, który powstał w jednym z warszawskich liceów. Całość została nakręcona kamerą z ręki, inicjatorom akcji zależało bowiem na tym, by film był autentyczny i mocno osadzony w szkolnych realiach. Materiał pojawi się w również w formatach YouTube Shorts, Meta Reels i Stories oraz na TikToku. Za reżyserię odpowiada Leo Gordienko.
Dodatkowymi elementami komunikacji będą reklamy z wizerunkami bohaterów kampanii, które pojawią się nie tylko w mediach społecznościowych, lecz także na portalu LibrusSzkoła. Wsparciem digitalowym będzie także kampania Search oraz kampania Programmatic. W ramach działań offline zaplanowano wysyłkę wydrukowanych scenariuszy do wybranych szkół. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Nauczyciele wzięli udział w kolejnej edycji kampanii „Ciało obce”. w maju 2025 roku wystartowała druga odsłona kampanii „ciało obce” realizowanej przez fundację sexedpl we współpracy z ancymony (*ancy). tym razem inicjatywa z zakresu edukacji seksualnej skierowana jest do nauczycieli. w ramach akcji organizatorzy przygotowali materiały edukacyjne i gotowe scenariusze lekcji. podczas gdy pierwsza odsłona kampanii miała charakter ogólny i skupiała się wokół edukacji seksualnej oraz poznawania własnego ciała, tym razem głównymi odbiorcami są pedagodzy. jak przekazują inicjatorzy, „mówimy wprost do nauczycieli, za pośrednictwem osób, które same uczą, a problemy, o których mowa w kampanii, znają z autopsji”. główny przekaz tej edycji brzmi: „jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!”. okazuje się bowiem, że chociaż na rynek trafiają kolejne podręczniki, to programy nauczania w dalszym ciągu pełne są informacji o kwestiach dość odległych dla współczesnych nastolatków, podczas gdy ich własne ciało wciąż pozostaje „obce”. nauczyciele właściwie nie mają do dyspozycji materiałów do uczenia o ciele, emocjach, dojrzewaniu czy relacjach. sexedpl w ramach akcji „lekcje bez tabu” bezpłatnie udostępnia rzetelne i sprawdzone scenariusze lekcji, które zostały opracowane przez ekspertów. wszystkie materiały dostępne są na stronie lekcjebeztabu.pl. „scenariusze »lekcji bez tabu« zostały przetestowane przez naszych nauczycieli i ambasadorów w dziesiątkach szkół, a tysiące pobranych skryptów świadczą o realnej potrzebie wsparcia” – podkreśla martyna wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca w fundacji sexedpl. „pozostajemy do dyspozycji nauczycielek i nauczycieli, którzy na stronie mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertami fundacji” – dodaje. do udziału w kampanii zaproszono znanych nauczycieli i edukatorów działających w internecie: przemka staronia, tosię kopyt, basię pietruszczak, huberta pajączkowskiego oraz anetę korycińską (znaną również jako baba od polskiego). kampanię promuje spot, który powstał w jednym z warszawskich liceów. całość została nakręcona kamerą z ręki, inicjatorom akcji zależało bowiem na tym, by film był autentyczny i mocno osadzony w szkolnych realiach. materiał pojawi się w również w formatach youtube shorts, meta reels i stories oraz na tiktoku. za reżyserię odpowiada leo gordienko. dodatkowymi elementami komunikacji będą reklamy z wizerunkami bohaterów kampanii, które pojawią się nie tylko w mediach społecznościowych, lecz także na portalu librus szkoła. wsparciem digitalowym będzie także kampania search oraz kampania programmatic. w ramach działań offline zaplanowano wysyłkę wydrukowanych scenariuszy do wybranych szkół. (kn).