czwartek, 9 października, 2025
Strona głównaAktualnościNBS PR o połączeniu Incepty i Huntsworth

NBS PR o połączeniu Incepty i Huntsworth

Incepta Group oraz Huntsworth, czołowa brytyjska agencja public relations zadecydowały o połączeniu się. W wyniku fuzji powstanie największa globalna firma finansowego i korporacyjnego public relations. Grupa działać będzie w 23 krajach poprzez sieć 125 oddziałów. Incepta Group, w skład której wchodzi firma Dewe Rogerson jest mniejszościowym udziałowcem polskiej firmy NBS Public Relations. Anna Krajewska, Prezes Zarządu NBS komentując połączenie Incepty i Huntsworth podkreśla, że dla polskiej agencji to przede wszystkim szansa na dalszy, dynamiczny rozwój i zwiększenie możliwości oferowania usług w Polsce firmom – przede wszystkim – z Unii Europejskiej: „Wstąpienie Polski do Unii Europejskiej zaowocowało między innymi zwiększonym zapotrzebowaniem na polskie usługi public relations ze strony przedsiębiorstw i agencji PR z krajów Europy Zachodniej, a także USA. Nasza obecność w powiększonej Grupie Incepta/Huntsworth pozwoli nam lepiej wykorzystać te możliwości. Polskim klientom będziemy mogli natomiast zaoferować zintegrowane usługi w dziedzinie public relations, marketingu i reklamy w najważniejszych ośrodkach biznesu w Europie i na świecie” – mówi Anna Krajewska. Na ostatnim spotkaniu wspólników NBS dokonano zmian w zarządzie. W skład zarządu powołano Marka Kuderskiego. Pozostali członkowie zarządu pozostali bez zmian (Anna Krajewska – Prezes, David Westover – członek zarządu). Zgromadzenie wspólników podsumowało także rok 2004. W ubiegłym roku NBS przeprowadził rekordową liczbę 12 kampanii promocyjnych wspierających publiczne oferty sprzedaży akcji. Przychody Spółki wzrosły o 50% w porównaniu z poprzednim rokiem.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł