Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
nc+ to od teraz CANAL+. 3 września 2019 roku marka nc+ przeszła rebranding i zmieniła nazwę na canal+. w związku z tym rozpoczęto kampanię promocyjną, która ma informować klientów o zmianach i przedstawić nową ofertę abonamentową. „zmiana nazwy pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób korzystać z międzynarodowej siły brandu canal+, w który nadal będziemy bardzo mocno inwestować, tworząc unikalną ofertę opartą o najlepszą rozrywkę i najnowsze technologie” – mówi jacek balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy canal+. kampania promocyjna nawiązuje swoją stylistyką do kina sensacyjnego – w filmie występują członkowie gangu występujący również w poprzednich reklamach platformy. grupa, chcąc napaść na sklep jubilerski, wysadza wszystko w powietrze, czego konsekwencją jest zniszczenie logo nc+. w ramach kampanii zaplanowano działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. za pomysł i realizację odpowiada agencja havas warsaw. kampania potrwa do końca października 2019 roku. (ak).
3 września 2019 roku marka nc+ przeszła rebranding i zmieniła nazwę na CANAL+. W związku z tym rozpoczęto kampanię promocyjną, która ma informować klientów o zmianach i przedstawić nową ofertę abonamentową.
„Zmiana nazwy pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób korzystać z międzynarodowej siły brandu CANAL+, w który nadal będziemy bardzo mocno inwestować, tworząc unikalną ofertę opartą o najlepszą rozrywkę i najnowsze technologie” – mówi Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+.
Kampania promocyjna nawiązuje swoją stylistyką do kina sensacyjnego – w filmie występują członkowie gangu występujący również w poprzednich reklamach platformy. Grupa, chcąc napaść na sklep jubilerski, wysadza wszystko w powietrze, czego konsekwencją jest zniszczenie logo nc+.
W ramach kampanii zaplanowano działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Za pomysł i realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Kampania potrwa do końca października 2019 roku. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
nc+ to od teraz CANAL+. 3 września 2019 roku marka nc+ przeszła rebranding i zmieniła nazwę na canal+. w związku z tym rozpoczęto kampanię promocyjną, która ma informować klientów o zmianach i przedstawić nową ofertę abonamentową. „zmiana nazwy pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób korzystać z międzynarodowej siły brandu canal+, w który nadal będziemy bardzo mocno inwestować, tworząc unikalną ofertę opartą o najlepszą rozrywkę i najnowsze technologie” – mówi jacek balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy canal+. kampania promocyjna nawiązuje swoją stylistyką do kina sensacyjnego – w filmie występują członkowie gangu występujący również w poprzednich reklamach platformy. grupa, chcąc napaść na sklep jubilerski, wysadza wszystko w powietrze, czego konsekwencją jest zniszczenie logo nc+. w ramach kampanii zaplanowano działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. za pomysł i realizację odpowiada agencja havas warsaw. kampania potrwa do końca października 2019 roku. (ak).