Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nestlé w gronie klientów Dotrelations. do grona klientów dotrelations dołączyło nestlé polska. od kwietnia 2019 roku agencja odpowiada za obsługę komunikacji korporacyjnej marki w mediach społecznościowych na polskim rynku (na facebooku, instagramie, twitterze i youtubie). do jej zadań należy zarządzanie komunikacją klienta zgodnie z globalną strategią firmy, moderacja kontaktu z fanami oraz wsparcie kampanii reklamowych. agencja jest odpowiedzialna także za publikowanie treści na głównej stronie nestlé polska. za obsługę klienta po stronie dotrelations odpowiada natalia rajska, account manager. strony nie informują o czasie trwania umowy. (pm).
Do grona klientów Dotrelations dołączyło Nestlé Polska. Od kwietnia 2019 roku agencja odpowiada za obsługę komunikacji korporacyjnej marki w mediach społecznościowych na polskim rynku (na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTubie). Do jej zadań należy zarządzanie komunikacją klienta zgodnie z globalną strategią firmy, moderacja kontaktu z fanami oraz wsparcie kampanii reklamowych. Agencja jest odpowiedzialna także za publikowanie treści na głównej stronie Nestlé Polska.
Za obsługę klienta po stronie Dotrelations odpowiada Natalia Rajska, Account Manager. Strony nie informują o czasie trwania umowy. (pm)