Netia bez Kota, ale za to z nowym logo

dodano: 
05.04.2011
komentarzy: 
0

W ramach nowej koncepcji Netia przeprowadziła całościowy rebranding marki, obejmujący zmianę logo, identyfikacji wizualnej oraz platformy reklamowej.

Nowe logo firmy nie będzie miało stałego kształtu – tworzące je kolorowe kropki pojawią się w różnych konfiguracjach. Mają one symbolizować „cząsteczki” dynamicznego internetu. Jedynym stałym elementem będzie widniejąca nad nimi nazwa Netia. Nową identyfikację wizualną firmy opracowała agencja brandingowa White Cat Studio.

Zmianom w identyfikacji wizualnej towarzyszy nowa strategia reklamowa – dotychczasową twarz Netii, Tomasza Kota, zastąpiła grupa specjalistów z Instytutu Netii, pasjonatów Internetu. (iw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin