Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
#Neversettleforverizon: Jak T-Mobile zamiast zniechęcać do oferty konkurencji… zaczął ją promować. przeznaczyłbyś sześciocyfrową kwotę na kampanię promująca w dodatku inną markę? t-mobile tak zrobił i nieumyślnie zachęcił swoich byłych klientów, by pozostali przy konkurencji – czytamy w adweek.com. t-mobile wydał ok. 200 tys. dolarów na kampanię #neversettleforverizon. ta miała zachęcić byłych klientów telekomu, by ponownie skorzystali z ich oferty. i przy okazji zniechęcić do tej proponowanej przez konkurencję. jak zaznacza peter deluca, współtwórca reklamy t-mobile chodziło przede wszystkim o budowanie świadomości klientów. „nikt z nich nie powinien wiązać się umowami dwuletnimi, przy kosztownych opłatach i wolniej działającej sieci lte” – dodaje w rozmowie z adweek.com. postawa operatora nie przypadła jednak do gustu internautom. ci na twitterze zadeklarowali nawet, że brudna kampania zachęciła ich do zrezygnowania i ich oferty. na wydźwięku kampanii najbardziej skorzystało verizon. jak czytamy dalej, większość niezadowolonych użytkowników serwisu zadeklarowało, że przejdzie właśnie do tego operatora. jak czytamy w portalu, od kilku dni ze strony t-mobile zniknęły hashtagi promujące kampanię. przedstawiciel operatora w rozmowie z adweek.com zaprzeczył jednak, że firma wycofała się z działań. (mw).
Przeznaczyłbyś sześciocyfrową kwotę na kampanię promująca w dodatku inną markę? T-Mobile tak zrobił i nieumyślnie zachęcił swoich byłych klientów, by pozostali przy konkurencji – czytamy w adweek.com
T-Mobile wydał ok. 200 tys. dolarów na kampanię #Neversettleforverizon. Ta miała zachęcić byłych klientów telekomu, by ponownie skorzystali z ich oferty. I przy okazji zniechęcić do tej proponowanej przez konkurencję. Jak zaznacza Peter DeLuca, współtwórca reklamy T-Mobile chodziło przede wszystkim o budowanie świadomości klientów. „Nikt z nich nie powinien wiązać się umowami dwuletnimi, przy kosztownych opłatach i wolniej działającej sieci LTE” – dodaje w rozmowie z adweek.com. Postawa operatora nie przypadła jednak do gustu internautom. Ci na Twitterze zadeklarowali nawet, że brudna kampania zachęciła ich do zrezygnowania i ich oferty. Na wydźwięku kampanii najbardziej skorzystało Verizon. Jak czytamy dalej, większość niezadowolonych użytkowników serwisu zadeklarowało, że przejdzie właśnie do tego operatora.
Jak czytamy w portalu, od kilku dni ze strony T-Mobile zniknęły hashtagi promujące kampanię. Przedstawiciel operatora w rozmowie z adweek.com zaprzeczył jednak, że firma wycofała się z działań. (mw)