czwartek, 3 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościNewsroom potrzebny od zaraz

Newsroom potrzebny od zaraz

PR News i Medialink przeprowadziły ankietę pt.: „Relacje z mediami: codzienna harówka czy nie?”. Pokazuje ona, że specjalistom ds. PR-u wciąż bardzo dużo czasu zajmuje odpowiedź na pytania dziennikarzy.
Jak czytamy na prnewsonline.com, 17 proc. z ponad 700 respondentów  poświęca więcej niż 10 godzin w tygodniu na odpowiadanie mediom. 58 proc. firm nie ma internetowego biura prasowego, czy zakładki dla mediów.

Z badań TEKgroup International z kolei wynika, że 99 proc. dziennikarzy uważa, że firmy powinny mieć swoje newsroomy na stronie www z wyszukiwarką, kontaktami do PR-owców, zdjęciami i informacjami o produkcie/firmie. Dzięki temu dziennikarze mogą szybko uzyskać informacje ze źródła, a PR-owcy nie tracą tak dużo czasu na udzielanie odpowiedzi mediom.

Pełna wersja wyników ankiety dostępna jest na stronie. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł