Nieagencja ruszyła z podcastem Biznes Non-Fiction. Wspiera cel społeczny

dodano: 
15.09.2021
komentarzy: 
0

14 września 2021 roku Nieagencja ruszyła z regularną publikacją podcastów Biznes Non-Fiction. Wspiera tym cel społeczny – do końca miesiąca za każde nowe odsłuchanie przekaże 10 zł na rzecz Fundacji po DRUGIE.

Nieagencja start nowego projektu ogłosiła w lipcu. Wówczas opublikowała odcinek teaser pt. „ Czego piłka uczy biznes?”. Od 14 września z kolei rozmowy prowadzone w ramach cyklu będą publikowane będą regularnie co dwa tygodnie. Tematyka rozmów to „internet of everything”, big techy, zrównoważony rozwój czy finansowanie biznesu.

Za każde nowe odsłuchanie odcinka dokonane do 30 września 2021 roku (do końca dnia) Nieagencja przkaże 10 zł na rzecz najnowszego projektu Fundacji po DRUGIE, czyli budowę Domu dla Młodzieży.

„Uważamy, że prowadzenie wartościowych rozmów z sensownymi ekspertami i mówienie głośno o ważnych (i często kontrowersyjnych) dla biznesu tematach jest niezwykle istotne. Cieszymy się, że przy okazji wraz z naszymi słuchaczami możemy zrobić coś dobrego, i pomóc Fundacji po Drugie, która pomaga stanąć na nogi młodym osobom w kryzysie bezdomności. Powstają startupy pozytywnego wpływu, a tu mamy podcast pozytywnego wpływu” – mówi Marcin Żukowski, członek zarządu Nieagencji.

Gośćmi pierwszego odcinka sezonu są: Sylwia Czubkowska (redaktor naczelna Spider’s Web+), Jan Zygmuntowski (ekonomista, autor książki „Kapitalizm sieci”), Kasia Gola (twórczyni Geek Goes Chic) oraz Piotr Konieczny (Niebezpiecznik.pl). W części muzycznej znalazła się z kolei rozmowa z Jakubem Skorupą, a cykl satyryczny „Raport o stanie internetów” zrealizował Klub Komediowy. Za pomysł, strategię i realizację w całości odpowiada Nieagencja.

Pierwsze dwa odcinki są już dostępne do odsłuchania na platformach Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts oraz na YouTube Nieagencji, a także na stronie samego podcastu biznesnonfiction.pl. (mb)

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin