piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościNiecodzienna kampania PR-owska

Niecodzienna kampania PR-owska

Na portalu NewsBusters.org przeczytać można o akcji PR-owskiej, zorganizowanej przez przedstawicieli mediów. Kampania ma przekonać opinię publiczną o tym, że warto czytać gazety – nawet w czasie kryzysu.

Warto kupować prasę – taka konkluzja płynie z kampanii, którą podjęto z inicjatywy 300 przedstawicieli amerykańskich tytułów prasowych. Za pomocą reklam i rozmaitych akcji wydawcy prasy chcą – jak czytamy – przekonać Amerykanów, że jest ona nadal istotnym źródłem informacji. Kampania ma pokazać, że mimo kryzysu warto wydać trochę gotówki i kupić tradycyjną gazetę.

Jednak, jak pisze autor tekstu, przyczyna problemów prasy nie do końca jest związana z obecnym kryzysem ekonomicznym czy z szybkim rozwojem Internetu. Jest to raczej kwestia kryzysu zaufania i wiarygodności, tłumaczy Donna Barrett szefowa Associated Press. Czytelnicy gazet oczekują od nich wysokiego poziomu informacji, mają natomiast dość publikowania niesprawdzonych i nieobiektywnych informacji, czytamy. (ał)

Więcej o akcji na stronie

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł