poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościNiegrzeczny Harley-Davidson

Niegrzeczny Harley-Davidson

Amerykański portal floridatoday.com zamieścił artykuł o wizerunku firmy Harley-Davidson. Autorka, Gayla Schaefer, przytacza wypowiedź profesora Granta Thralla, który zwraca uwagę na zmianę wizerunku słynnego motocykla. Przypomina on, że w latach 60. motor wybierany był nie ze względu na jego prestiż, a stosunkowo niską cenę. Obecnie na tę markę decydują się w większości ludzie majętni, którym posiadanie Harleya daje poczucie luksusu i wyjątkowości.
Nabywcami tego typu motocykli są w większości mężczyźni pomiędzy 40 a 60 rokiem życia, podczas gdy 20 lat temu Harleye kupowały osoby ledwie przekraczające trzydziestkę. Thrall markę Harley-Davidson uważa za marketingowy cud. Jego zdaniem jej twórcom udało się zwiększyć grono klientów pomimo podniesienia ceny i zmiany wizerunku. Motor, który w latach 60. kojarzył się z obrazem „złych chłopców” i gangów motocyklowych jest obecnie w USA łączony z oznakami luksusu. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj