Niekontrolowany wizerunek marki Grycan

dodano: 
23.04.2012
komentarzy: 
4

Zbigniew Grycan, producent lodów i „jeden z nestorów polskiego biznesu”, ma problem z synową. „Kontrowersyjna koncepcja marketingowa promująca Martę Grycan stoi w sprzeczności z tym, jak markę Grycan od lat przedstawia teść celebrytki” – czytamy w Newsweek.pl.

„Grycanki epatują bogactwem, ekstrawaganckimi strojami i chwalą się, że chodzą pod prysznic w szpilkach. Tymczasem siłą marki Grycan jest tradycja, konserwatywne, rodzinne wartości” – zaznacza w portalu Tomasz Kamyk z agencji Warsaw PR. Wtóruje mu Arkadiusz Sówka, specjalista od kreowania marek z agencji reklamowej Anny Twardowskiej. Podkreśla, że „to dwa marketingowe światy dla jednej marki”.

Co ciekawe, Newsweek zwraca też uwagę na tuszę przedstawicielek rodu Grycan. Nadwaga celebrytek (które kochają swoje krągłości), w powiązaniu z informacją, że pochodzą z rodziny „lodowego potentata”, składa się „w jednoznaczny i zdecydowanie niepożądany przekaz: jedzenie lodów nie sprzyja zachowaniu szczupłej sylwetki”. A taka kampania, jak uważa Kamyk, „w czasach, kiedy większość firm z sektora spożywczego wprowadza do sprzedaży niskokaloryczne alternatywy, może być dla firmy Grycana bardzo kosztowna”.

Sam zainteresowany odcina się od działalności synowej i podkreśla: „Nie potrzebujemy tego medialnego szumu”. Newsweek natomiast podsumowuje krótko - Grycan ma tylko dwa powody do zmartwień: coraz droższe surowce do produkcji lodów i „niekontrolowana kariera marki Grycan...”. (es)

Źródło:

Newsweek.pl, Grycan w cieniu Grycanek, Radosław Omachel, 17.04.2012
komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
24.04.2012
12:00:16
gocha
(24.04.2012 12:00:16)
Nie sądzę, żeby aż tak zły wpływ na wizerunek marki mogłoby mieć pojawianie się Marty Grycan w rubrykach towarzyskich, ale faktycznie komunikacja wokół P. Marty Grycan powinna się nieco zmienić. Trzeba w odpowiedni sposób pokazać Panią Grycan jako osobę sympatyczną, pomimo, że nie wyglądającą jak modelka, niezbyt ekstrawagancką ani epatującą bogactwem. Dla PRowców marki nie powinno być to tak dużym wyzwaniem. Mogłoby to nawet pomóc marce - w końcu sympatyczne, nie wychudzone kobiety kojarzą się z pielęgnowaniem rodzinnych więzi, co przecież jest w zgodzie z docelowym wizerunkiem marki Grycan
23.04.2012
20:28:29
kelevra
(23.04.2012 20:28:29)
Sprzedam ponton. Parę razy używany, silnie promowany.
23.04.2012
20:28:27
Marcin
(23.04.2012 20:28:27)
hmm ... nie zgodze się z opinią dotyczącą skojarzenia Lodów Grycan z otyłością Grycanek, przez lody nie można aż tak przytyć. Jeśli ktoś myśli logicznie to sobie z tego zdaje sprawe. A poza tym jeśli One same głośno mówią, że nie mają nic wspólnego z firmą p. Zbigniewa, to nie powinno być zadnego negatywnego oddzwięku.
23.04.2012
12:18:13
adcd
(23.04.2012 12:18:13)
Czy tytuł tego newsa nie powinien kończyć się znakiem zapytania?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin