Niesztampowy PR samorządowy

dodano: 
21.12.2004
komentarzy: 
0

Małgorzata Snarska na łamach miesięcznika Brief radzi, jak promować samorządy, aby nie tylko informować, ale również stymulować społeczności lokalne do aktywności. Jej zdaniem dobrym narzędziem, które może wywołać zainteresowanie obywateli są wystawy.„Aby uniknąć sztampy i nudy, najważniejsze jest to, jak zrobimy wystawę, a nie tylko to, co na niej pokażemy” – pisze Snarska. W artykule podaje przykład urzędu Wilmersdorf-Charlottenburg (dzielnicy Berlina), który organizuje raz w miesiącu „spacery po ciekawych miejscach”, dzięki którym nawiązuje się bezpośrednią relację z przedstawicielem administracji. Ponadto w artykule przeczytamy o zależności między promowaniem regionów a osób. Według Snarskiej zależność ta to „pewna forma symbiozy”. Dlatego warto wykorzystać pomoc „znanych” i promocję „ciekawych ludzi”. Ważnym elementem promowania regionów jest również pokazanie „inności”, która na Zachodzie jest najlepiej sprzedającym się towarem.

Źródło:

Brief, Jak promować samorządy, Brief of Poland, 25.12.2004, s. 01
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin